  • Data: 2020-01-17 22:22:09
    Temat: Re: Podstawowka kl2
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2020 o 21:16, Kadar pisze:

    > Teoretycznie: jeśli mam panele, które produkują mi 10 kWh (nie mam podłączenia do
    sieci) i mam optymalne warunki pogodowe, tzn. panele produkują swoje 10 kWh. W domu
    pracują wszystkie potrzebne urządzenia i pobór prądu jest stały - nie zmienia się, i
    wynosi 7,5 kWh. Nagle przychodzi chmurka i zasłania mi panele. Następuje spadek
    produkcji prądu do 7 kWh. Nie mam w systemie żadnego akumulatora. Co się dzieje z
    urządzeniami? Nagle brakuje przecież 0,5kW, wyłączają się?

    Włączy się automagicznie agregat prądotwórczy (który przecież
    masz na wszelki wypadek jak ksiądz gospodynię, nie?) - jak
    w szpitalu, a elektrownia na dachu wprowadzi dziesiąty stopień
    zasilania, czyli wyłączy się. Z pustego to i Salomon nie naleje.