  • 1. Data: 2009-08-15 12:17:20
    Temat: Polećcie jakiś szperacz na budow
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Poszukuję jakiejs dobrej, najlepiej ładowalnej latarki na budowę...
    Oglądałem wczoraj produkty MacTronica i mnie nie powaliły na kolana.
    Model 330 i 3308 mają słabo dopracowaną wiązke światła, bez regulacji
    skupienia, a na ściani ejest bochomaz zamiast oświetlonego pola. Ogladałem
    jedna ledową malutką ale bateryjną. jedna dioda ale fajne skupienie i
    mozliwość regulacji promeinia.
    Może coś innego sprawdzonego? (budżet max 200 zł nieprzekraczalny)
    Zalezy mi na duzym lub regulowanym polu świecenia o jednolitym pokryciu.

    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-08-15 16:23:16
    Temat: Re: Polećcie jakiś szperacz na budow
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Mariusz" <m...@n...net> wrote in message
> [...]
    > Może coś innego sprawdzonego? (budżet max 200 zł nieprzekraczalny)
    > Zalezy mi na duzym lub regulowanym polu świecenia o jednolitym pokryciu.

    jezeli chcesz oswietlic cos przy czym bedziesz pracowa to moze raczej cos
    takiego http://img34.imageshack.us/img34/9070/82787a.jpg ?

    to tak z doswiadczenia, latarki to sa dobre zeby w nocy teren sprawdzic,
    ale poopracowac to sie z nimi nie da na dluzsza mete

  • 3. Data: 2009-08-15 18:03:10
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > to tak z doswiadczenia, latarki to sa dobre zeby w nocy teren sprawdzic,
    > ale poopracowac to sie z nimi nie da na dluzsza mete

    Tak, takie zabawki już posiadam, ale na razie chciałbym coś aby wieczorem i
    w nocy móc sprawdzić "co się tam dzieje". Więc coś raczej poręcznego, z
    własnym zasilaniem (brak pradu na budowie). Stąd pytanie o szperacz.

    --
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-08-15 18:58:26
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > Tak, takie zabawki już posiadam, ale na razie chciałbym coś aby wieczorem
    > i w nocy móc sprawdzić "co się tam dzieje". Więc coś raczej poręcznego, z
    > własnym zasilaniem (brak pradu na budowie). Stąd pytanie o szperacz.

    Petzl Myo XP
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-08-17 10:52:12
    Od: "Madkiw" <m...@n...e-wro.pl.nospam>

    Mag-Lite R20, nie dość że oświetlisz to możesz jeszcze przyłożyć komuś jak
    się będzie szwendał po budowie... ;)