  • 31. Data: 2020-04-16 21:31:54
    Temat: Re: Pomóżcie ale nie mnie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-16 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Kurierzy maja teraz od chuja roboty, wiec pomyłki sie zdarzaja.
    > Mam w sobie duzo wyrozumiałosci, o ile to sa rzeczywiście pomyłki.
    >
    > Mi ostatnio chujki odesłali paczkę do niemiec zaznaczajac ze nie było
    > nikogo w domu po czym po ustaleniu na dezinfolinii ze nastepnego dnia
    > ponowią dostarczenie, nie zrobili tego tylko odeslali do nadawcy.
    > Dzieki chujkom jestem na ten moment 200zł w plecy, panienka na
    > dezinfolinii nawet "przepraszam" z siebie nie wydukała.

    U mnie było lepiej, tak gdzieś latem 2018.
    Kurier (bodajże DHL) miał przywieźć paczkę.
    Napisał "nikogo w domu nie było".

    Tylko zrobił dwie pomyłki:
    1. Nie dom, lecz firma, w której zawsze są co najmniej trzy osoby
    2. Akurat w tym dniu ten kurier był odebrać nadaną przesyłkę

    Jakiś qrde pop%$#%@ rusek.
    Ale pracował tylko tydzień, może kilkanaście dni.

    Na infolinii najpierw piczka mówiła, że kurierzy ciężko pracują, mają
    dużo klientów i czasem nie zdążą w danym dniu przyjechać.
    Jak jej powiedziałem, aby sprawdziła pkt 2 (że ten właśnie kurier był i
    odebrał przesyłkę), to się menda rozłączyła.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 32. Data: 2020-04-16 21:40:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    <odebrał przesyłkę), to się menda rozłączyła.

    W życiu żadnego błędu nie popełniłeś czy jakieś kompleksy masz?
    Jak można o innej osobie "menda" napisać na podstawie jednej być może pomyłki.
    Do Zenka z Bałut rownasz

  • 33. Data: 2020-04-16 22:10:10
    Od: e...@g...com

    Trochę go rozumiem, miałem dziś rozmowę z panną z infolinii DPD. Eechh....

  • 34. Data: 2020-04-16 22:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > <odebrał przesyłkę), to się menda rozłączyła.
    >
    > W życiu żadnego błędu nie popełniłeś czy jakieś kompleksy masz?
    > Jak można o innej osobie "menda" napisać na podstawie jednej być
    > może pomyłki. Do Zenka z Bałut rownasz

    Ja go rozumiem.
    Bo ja jestem tez wyrozumiały, ale jak mi sie ktos celowo rozłacza to juz
    jest jakis wyzszy poziom mendowości ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 35. Data: 2020-04-16 23:13:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystko mi można zarzucic, łącznie z workiem na głowę, ale na przykładzie zdarzenia
    z paczką że jestem pozbawiony nawet resztek altruizmu się nie da. Napisałem na
    stronie z linkiem jaki dałeś, dzięki Ci za to, i nie ma żadnej odpowiedzi. Ktoś może
    czekać za paczka. Może to pierścionek z brylantem wielkości małego orzecha włoskiego
    może prezerwatywy w rozmiarze S. W obydwu przypadkach miały by dla mnie wartość
    zerowa. Tak dużego brylantu nie posiadając certyfikatu nie da się sprzedać. A eSeki
    bardzo by cisnely.

  • 36. Data: 2020-04-17 07:39:41
    Od: Runt <r...@a...prv>

> [...]
    wartość zerowa. Tak dużego brylantu nie posiadając certyfikatu nie da się sprzedać. A

    zenusiu, idź do lekarza.

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 37. Data: 2020-04-17 08:01:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.04.2020 10:51, Zenek Kapelinder wrote:
    > W skrzynce znalazłem przesyłkę z

    Odkładanie słuchawki to normalna sprawa na infoliniach. Robią to
    natychmiast jak czegoś nie wiedzą.

  • 38. Data: 2020-04-17 12:42:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-16 o 21:40, Kris pisze:
> [...]
    >
    > W życiu żadnego błędu nie popełniłeś czy jakieś kompleksy masz?
    > Jak można o innej osobie "menda" napisać na podstawie jednej być może pomyłki.

    "Menda" - powodów jest wiele. Bywało kilka miesięcznie. Osoba z
    infolinii najpierw opowiada bajki, jaki to kierowca jest zapracowany i
    że tego rejonu dziś nie obsługuje. Natomiast jeśli się powie, że w
    drugiej lub trzeciej firmie (pod tym samym adresem) kierowca jednak był,
    wbrew temu, co mówi infolinia, to infolinia najczęściej mówi, aby
    napisać zażalenie.
    Kierowcy czasami miewali burdel, i do jednej czy dwóch firm pod tym
    samym adresem nie znajdowali przesyłki, to wpisywali "nie zastano w
    domu". Zdarzało im się wydać dla jednej firmy część przesyłek, a w
    jednej czy dwóch pozostałych napisać "nie zastano w domu".

    Burdel w aucie w zasadzie można zrozumieć, pomyłkę tym bardziej.
    Ale nie znoszę kłamstwa, tym bardziej na infolinii.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam