  • 1. Data: 2010-11-13 12:53:59
    Temat: Poszukiwany hydraulik od OC w okolicach Krakowa
    Od: Kanta <k...@n...pl>

    Witam

    Czy ktoś z Was może polecić hydraulika z okolic Krakowa, który zna się
    na kaloryferach?
    Proszę o namiary na jakiś sprawdzonych, którzy wiedzą co robią i
    sprzątają po sobie.
    Właśnie pożegnałam jednego, który mi zdemontował kaloryfer ze ściany i
    stwierdził, że nic się nie da zrobić (ciekł 'nietypowy' zawór) i trzeba
    kupić nowy kaloryfer bo tego się już zamontować z powrotem nie da.
    Wolałabym teraz jakiegoś fachowca, który ma kompetencje, a nie tylko
    wyobrażenie o nich ;)
    będę wdzięczna za namiary
    kanta

  • 2. Data: 2010-11-13 18:15:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kanta wrote:
> [...]
    > trzeba kupić nowy kaloryfer bo tego się już zamontować z powrotem nie
    > da. Wolałabym teraz jakiegoś fachowca, który ma kompetencje, a nie

    Witam

    Napisz na priva w czym jest problem, może jakieś zdjęcia.

    Jestem z Krakowa a ludzie raczej po sobie sprzątają :)