  • 1. Data: 2012-12-14 13:51:55
    Temat: Potrzebuję namiary na pewien system mocujący
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Mam bojler CWU stojący i potrzebuję go ustabilizować.Nie musi to być jakaś extra
    sztywna stabilizacja.Chcę jakąś opaską go objąć i przymocować do ściany.Odległość
    bojlera od ściany to jakieś 30-40 cm,a obwód bojlera to ok.170cm.

  • 2. Data: 2012-12-14 14:29:46
    Temat: Re: Potrzebuję namiary na pewien system mocujący
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "maniek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > ściany.Odległość
    > bojlera od ściany to jakieś 30-40 cm,a obwód bojlera to ok.170cm.

    Kiedyś w podobnej sytuacji użyłem taśmy do przymocowywania ładunku (link
    pierwszy z brzegu):

    http://allegro.pl/10szt-3m-tasma-transportowa-mocuja
    ca-1t-express-i2795219661.html

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2012-12-14 14:38:24
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Nie no,bez jaj ;)

    Chodzi mi bardziej o coś na zasadzie opaski metalowej.Coś w podobiu jak są mocowania
    naczyń przeponowych CO do ściany.Tylko u mnie bojler jest odsunięty od ściany.

  • 4. Data: 2012-12-14 15:22:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "maniek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie no,bez jaj ;)

    ?
    No, przyznaję nie jest to estetyczne, ale sprawdza się już lat :-)

    > Chodzi mi bardziej o coś na zasadzie opaski metalowej.Coś w podobiu jak są
    > mocowania naczyń przeponowych CO do ściany.Tylko u mnie bojler jest
    > odsunięty od ściany.

    To ma być "U" czy "O"?
    Jeśli "U" to możesz kupić taśmę stalową i wygiąć. Jeśli "O" to w sumie też
    możesz ale będzie to trudniejsze. Widziałem w sprzedaży gotowe "U", ale
    tylko dla małych średnic.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2012-12-14 15:53:39
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Chodzi mi bardziej o coś na zasadzie opaski metalowej.

    http://www.ferdeksklep.pl/produkt/4471,OBEJMA-OK-50W
    13-KOMIN.+TASMA-2x5mb.html

    Ze sklepem nie mam nic wspolnego.

    pozdrawiam
    Adams

  • 6. Data: 2012-12-15 21:26:47
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    maniek wrote:
> [...]
    >
    > Chodzi mi bardziej o coś na zasadzie opaski metalowej.Coś w podobiu
    > jak są mocowania naczyń przeponowych CO do ściany.Tylko u mnie

    kup taśmę metalową perforowaną w metalowym lub budowlanym, kołki
    metalowe i przykręć do ściany
    możesz wsadzić coś między boiler a ścianę, twardą gąbkę albo piankę
    montażową zapuść w worku na śmieci to się ułoży w dobry kształt

    jeffrey