  • 1. Data: 2012-12-14 02:37:04
    Temat: wkladki Gerda - ceny za dorobienie klucza
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ile kosztuje dorobienie klucza do wkladki Gerda

    WK M3M/M3MZ
    WK M7/M7Z

    mam takowe z kompletem kluczy bialych (5 szt) ale poki co, chce uzywac
    kluczy zoltych tzw. budowlanych. Czy do dorobienia klucza zoltego tez
    trzeba pojsc z karta?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-12-14 09:02:04
    Temat: Re: wkladki Gerda - ceny za dorobienie klucza
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 grudnia 2012 02:37:04 UTC+1 użytkownik a...@p...pl napisał:
    > mam takowe z kompletem kluczy bialych (5 szt) ale poki co, chce uzywac
    >
    > kluczy zoltych tzw. budowlanych. Czy do dorobienia klucza zoltego tez
    >
    > trzeba pojsc z karta?
    Cena zalezy od lokalnego "dorabiacza". Karta niepotrzebna- przynajmniej u nas jak
    dorabiałem to nikt o karte nie pytał. Jak mają tzw "surówke" to dorobia bez karty.