  • 1. Data: 2012-12-11 16:33:04
    Temat: kominek na bioetanol
    Od: Art <i...@I...Ili>

    Jaką to może mieć moc? Ile to może palić na godzinę?
    Jako alternatywa dla tradycyjnego kominka zda egzamin?
    Wydaje się dużo praktyczniejszy z uwagi na mobilność.

    *http://tinyurl.com/akpyvx6*

    paliwo deczko drogie 20 litrów 200 zł

    *http://tinyurl.com/by4nedr*

  • 2. Data: 2012-12-12 13:49:10
    Temat: Re: kominek na bioetanol
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > paliwo deczko drogie 20 litrów 200 zł
    >
    > *http://tinyurl.com/by4nedr*
    Jak sam wyprodukujesz to moze byc taniej.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2012-12-13 11:46:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Dec 11, 4:33 pm, Art <i...@I...Ili> wrote:
    > Jak to mo e mie moc? Ile to mo e pali na godzin ?
    > Jako alternatywa dla tradycyjnego kominka zda egzamin?
    > Wydaje si du o praktyczniejszy z uwagi na mobilno .

    Ten koleżka o pseudonimie j-j chyba co opisywał na forum muratora
    swoją budowę pasywniaka skupiał się dość mocno nad takim kominkiem o
    ile nie pomyliłem go z kimś innym. Potem zdaje się grzał chałupę
    świeczkami, ale coś tam o biokominku było też :>

    L.