  • 1. Data: 2012-12-09 20:28:03
    Temat: Narzędzia Stanley
    Od: k...@g...com

    Hej,
    Szukam jakiś sensownych narzędzi. Znalazłem to:
    https://www.youtube.com/watch?v=SrbrhPjALZo

    Dorzucają klucze za 1 zł. Ciekawe promo...
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-12-09 21:01:58
    Temat: Re: Narzędzia Stanley
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-12-09 20:28, k...@g...com pisze:
    > Hej,
    > Szukam jakiś sensownych narzędzi. Znalazłem to: https:.....
    >
    > Dorzucają klucze za 1 zł. Ciekawe promo..
    Nieciekawy spam. A narzędzia tandetne.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-12-10 14:19:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kszysiek pisze tak:

    > Dorzucają klucze za 1 zł. Ciekawe promo...
    > Krzysiek

    blisko masz, nie zmarzniesz, leć czym prędzej ;)
    pendem nabendem

    person: Andrzej Bienia
    address: Sekocin-Las Al. Krakowska 9
    address: Raszyn 05-090
    address: Poland
    phone: +48602185391
    abuse-mailbox: i...@s...net

    Operatorem sklepu internetowego NarzedziaNonStop.pl jest:
    PROFIX Sp. z o.o. Centrum Dystrybucyjno-Handlowe:

    05-152 Czosnów, Łomna Las, ul. Dobra 3

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-12-10 14:44:06
    Od: Jacek <s...@o...pl>

> [...]
    > Szukam jakiś sensownych narzędzi. Znalazłem to:
    https://www.youtube.com/watch?v=SrbrhPjALZo

    > Dorzucają klucze za 1 zł. Ciekawe promo...

    Stanleya przepłacasz za markę.
    Jak chcesz narzędzia dobre i w miarę niedrogie to wez Yato (nie pomylić
    z Toya ;-), a jak do majsterkowania to spokojnie wystarczy jakiś Coval.
    Jacek

  • 5. Data: 2012-12-10 16:01:34
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Dec 2012 14:44:06 +0100, Jacek <s...@o...pl> wrote:

    > Stanleya przepłacasz za markę.
    > Jak chcesz narzędzia dobre i w miarę niedrogie to wez Yato (nie pomylić
    > z Toya ;-)

    Trudno będzie, bo Yato to marka firmy Toya ;)

    RobertP.

  • 6. Data: 2012-12-10 20:14:26
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-10 16:01, RobertP. pisze:
    > Trudno będzie, bo Yato to marka firmy Toya ;)

    A niech tych Chinoli ..........strzeli.
    Nie wiedziałem, że Yato to Toya. Tym niemniej jakość jest nie do
    porównania. Klucz Toya może się złamać kalecząc przy tym rękę, z w
    lepszym razie "obrobi" łeb śruby na okrągło. Yato można używać bez obaw
    o powyższe.
    Jacek

  • 7. Data: 2012-12-10 21:44:14
    Od: Gregorius <n...@a...pl>

    W dniu 2012-12-10 20:14, Jacek pisze:

> [...]
    > porównania. Klucz Toya może się złamać kalecząc przy tym rękę, z w
    > lepszym razie "obrobi" łeb śruby na okrągło. Yato można używać bez obaw

    Firma ta sama ale jeden towar tani dla amatorów a drugi do jakiejś
    normalnej pracy. Czasami lepiej wypuścić coś pod nową marką niż
    poprawiać poprzednio zrypaną kiepskim produktem.

    A co do chińskiego pochodzenia i jakości to też nic nowego.
    Chińczyk zrobi wszystko i w dowolnej jakości tyle, że:
    - za jakość trzeba zapłacić
    - trzeba pilnować po jak się im nie patrzy na żółte małe rączki bo lubą
    ciąć w ch%*a

    --
    Gregorius

  • 8. Data: 2012-12-11 01:56:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

    > A niech tych Chinoli ..........strzeli.
    > Nie wiedziałem, że Yato to Toya.

    To nasze orły sokoły zlecają produkcję w Chinach.
    Nawet kamieniarze kupują materiały w Chinach :)

    --
    Piotr