  • 1. Data: 2012-12-09 21:14:47
    Temat: RobertG, zamknales juz okna? :)
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Jak tam atak zimy u szanownych grupowiczow?

    U mnie chyba postepuje zgodnie z planem. Dzisiaj rano bylo minus 15, a u
    sasiadow 100 m dalej i 20 m nizej - minus 18.

    O ile pamietam, rekordy temperatury w zeszlym roku padaly u RobertaG.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-12-09 23:04:10
    Temat: Re: RobertG, zamknales juz okna? :)
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jak tam atak zimy u szanownych grupowiczow?

    U mnie -7 było teraz -5. Jakoś dziwnym trafem w tym roku zima mnie
    oszczędza.

  • 3. Data: 2012-12-10 08:08:01
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    u mnie na wiosce wczoraj rano o 6 -22, dziś tylko -12

    w zeszłym roku -36 to był maks jaki widziałem (zamarzła mi wtedy ropa...)

    pow. jędrzejowski/świetokrzyskie

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7782 (20121209) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 4. Data: 2012-12-10 08:13:18
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Dec 9, 9:14 pm, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak tam atak zimy u szanownych grupowiczow?
    >
    > U mnie chyba postepuje zgodnie z planem. Dzisiaj rano bylo minus 15, a u
    > sasiadow 100 m dalej i 20 m nizej - minus 18.

    U mnie doszło do -17 - zastanawiam się ile było na lokalnym
    Spitzbergenie czyli drodze Kraków - Olkusz, ale jest szansa że poniżej
    20. Z drugiej strony w samym Krakowie kilka stopni cieplej niż u mnie.

    mucher

  • 5. Data: 2012-12-10 09:10:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2012 23:13:18 -0800 (PST), mucher napisał(a):

    > U mnie doszło do -17 - zastanawiam się ile było na lokalnym
    > Spitzbergenie czyli drodze Kraków - Olkusz, ale jest szansa że poniżej
    > 20. Z drugiej strony w samym Krakowie kilka stopni cieplej niż u mnie.

    Sasiedzie! :)

    Lokalny Spitzbergen to chyba moja dolinka... Sasiedzi raportuja, ze bylo
    -20, na szczescie tylko raz i nad ranem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2012-12-10 09:36:48
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Dec 10, 9:10 am, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Sasiedzie! :)
    >
    > Lokalny Spitzbergen to chyba moja dolinka... Sasiedzi raportuja, ze bylo
    > -20, na szczescie tylko raz i nad ranem.

    Wiesz co, na tych pagórkach powyżej 400 npm jest jednak zimniej
    zdecydowanie. A Spitzbergen wziął się stąd, że kumpel który buduje się
    w Łazach został tak nagabnięty przez autochtonkę: "Panie! Tu się pan
    chcesz budować?! Na tym pier***nym Szpicbergenie?"

    mucher

  • 7. Data: 2012-12-10 10:10:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 00:36:48 -0800 (PST), mucher napisał(a):

> [...]
    > w Łazach został tak nagabnięty przez autochtonkę: "Panie! Tu się pan
    > chcesz budować?! Na tym pier***nym Szpicbergenie?"

    Ja mieszkam parenascie na wschod od Lazow. Ostrzegali mnie slowami "za
    Brzozowka jest inny swiat", ale nie wierzylem. Teraz zaczela sie moja
    trzecia zima na wiosze i juz wiem na pewno, ze mieli racje. Mrozy, sniegi,
    zamiecie i wiatr jakby to byly jakies gory co najmniej :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2012-12-10 10:12:12
    Od: "quent" <x...@x...com>

    U mnie najniżej -12 - okolice Szczecina. Mam chyba źle ustawione krzywe w
    kondensacie bo za mocno grzeje przy takich mrozach. Muszę przestudiować
    instrukcję.
    Reku chodzi w imbalance ale chodzi i wentyluje... bez gwc... co mnie b.
    cieszy :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2012-12-10 11:38:30
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Dec 10, 10:10 am, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja mieszkam parenascie na wschod od Lazow. Ostrzegali mnie slowami "za
    > Brzozowka jest inny swiat", ale nie wierzylem.

    Kolega mieszka w Naramie i potwierdza :D

    > Teraz zaczela sie moja
    > trzecia zima na wiosze i juz wiem na pewno, ze mieli racje. Mrozy, sniegi,
    > zamiecie i wiatr jakby to byly jakies gory co najmniej :)

    Akurat tereny wzdłuż szosy olkuskiej są na tyle wysoko, że np. podatki
    płacą już wg stawek górskich :)

    mucher

  • 10. Data: 2012-12-10 13:44:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 02:38:30 -0800 (PST), mucher napisał(a):

    > Kolega mieszka w Naramie i potwierdza :D

    To za miedza :)

    > Akurat tereny wzdłuż szosy olkuskiej są na tyle wysoko, że np. podatki
    > płacą już wg stawek górskich :)

    Ja jestem ok. 450 m npm, ale nie mam pojecia, czy juz mnie podciagneli pod
    gorali.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał