  • 1. Data: 2012-12-09 12:26:34
    Temat: Jaki bezprzewodowy regulator c.o.?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Doradźcie, jaki kupić bezprzewodowy regulator do c.o.?
    Ogrzewanie jest gazowe, już mam jeden regulator przewodowy, ale
    przydałby się w innej części domu bezprzewodowy.
    Zależy mi na programowaniu na każdy z 7 dni tygodnia osobno. Widziałem
    już regulatory Salus ale one mają 6 programów ustawionych "na sztywno" w
    tylko 3 możliwe do zaprogramowania i to jest dla mnie za mało.
    Cena jest istotna - raczej coś poniżej 250 zł.
    Jacek

  • 2. Data: 2012-12-09 12:46:58
    Temat: Re: Jaki bezprzewodowy regulator c.o.?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Dec 2012 12:26:34 +0100, Jacek napisał(a):

    > Doradźcie, jaki kupić bezprzewodowy regulator do c.o.?
    (...)

    Podlaczam sie do pytania - ja potrzebuje regulator pokojowy wspolpracujacy
    z kotlem Junkers Cerapur (sterowanie Heatronic), ale chetnie bym wydal
    mniej niz 650 zl za firmowy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-12-09 13:51:52
    Od: "Marcin Ł" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3 możliwe do zaprogramowania i to jest dla mnie za mało.
    > Cena jest istotna - raczej coś poniżej 250 zł.

    do swojego piecyka Termet'a kupilem http://www.euroster.pl/ model 2006 xt
    bezprzewodowy instalacja smodzielna w 30min.

  • 4. Data: 2012-12-09 14:22:01
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-09 13:51, Marcin ? pisze:

    > do swojego piecyka Termet'a kupilem http://www.euroster.pl/ model 2006 xt
    > bezprzewodowy instalacja smodzielna w 30min.
    Czy faktycznie ten 2006TX można programować na każdy dzień inaczej?
    Czy łatwo się programuje? (farbowana blondynka musi sobie poradzić ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2012-12-09 16:49:09
    Od: "Marcin Ł" <k...@g...pl>

    > Czy faktycznie ten 2006TX można programować na każdy dzień inaczej?
    > Czy łatwo się programuje? (farbowana blondynka musi sobie poradzić ;-)
    > Jacek

    tak
    kazdy dzien tygodnia ustawiasz indywidualnie
    jezeli chodzi o ustawianie to bajecznie posto daje sie ustawic
    wybierasz dzien tygodnia i godziny o ktorych piec ma sie wlaczac i grzac do
    okreslonej temp.
    poczytaj jeszcze na necie sporo informacji bylo o tych urzadzeniach... moze
    modele sie zmienily juz...

  • 6. Data: 2012-12-09 17:19:32
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 09.12.12 16:49, Marcin Ł pisze:
> [...]
    > okreslonej temp.
    > poczytaj jeszcze na necie sporo informacji bylo o tych urzadzeniach... moze

    Od kilku lat używam Auraton-a 2005, również znakomicie się spisuje, ale
    widzę że już jest nowy model 2025 z dodatkowymi funkcjami.

    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 7. Data: 2012-12-09 23:08:08
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-09 17:19, mkonst pisze:
    > Od kilku lat używam Auraton-a 2005, również znakomicie się spisuje, ale
    > widzę że już jest nowy model 2025 z dodatkowymi funkcjami.
    Czytam o tym Auratonie, ale widzę, że ma 6 programów "na sztywno" i 3 do
    dowolnego programowania. Jak to jest naprawdę? Tych programów
    ustawionych fabrycznie nie da się zmienić?
    Jacek

  • 8. Data: 2012-12-09 23:36:38
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Regulator pokojowy do Junkersa nie kosztuje 650 zł.
    Tyle kosztuje regulator pogodowy.
    Mozna trafić taniej.
    np.:
    http://allegro.pl/sterownik-do-pieca-junkers-fw-100-
    wlkp-tanio-i2857194850.html

    Transmisja (i zasilanie) idzie po dwóch żyłach.
    Transmisja jest cyfrowa (RS485 lub coś w podobie)
    Protokół chyba nie jest otwarty.
    W każdym razie nic mi nie wiadomo o specyfikacji.
    Oszczędność 200-300 złotych jest bez sensu i może być bardzo droga.

  • 9. Data: 2012-12-10 00:06:56
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Żeby była jasność.
    System Heatronic WYKLUCZA stosowanie jakichkolwiek regulatorów nie
    wchodzących w skład tego systemu tzn. regulatorów innych niż Junkers
    dedykowany do Heatronic.
    To nie są proste regulatory on/off takie jak np.Auraton.
    Płyta główna pieca i regulator to dwa urządzenia mikroprocesorowe
    komunikujące się ze sobą i wymieniające informacje.
    Podłączenie regulatora takiego jak Auraton może skutkować zniszczeniem płyty
    głównej pieca.

  • 10. Data: 2012-12-10 05:12:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 00:06:56 +0100, zapinio napisał(a):

    > (...)

    Jesli producent regulatora wyraznie pisze, ze obsluguje tez kotly z tym
    systemem, to cos tu sie nie zgadza - taki regulator niefirmowy moglby tylko
    dzialac albo nie dzialac. Nie moze "troche dzialac".

    Byc moze po prostu Bosch sprzedal licencje i inne firmy tluka teraz
    osprzet...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał