  • 11. Data: 2012-12-10 06:01:43
    Temat: Re: Jaki bezprzewodowy regulator c.o.?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:

    > Jesli producent regulatora wyraznie pisze, ze obsluguje tez kotly z
    > tym systemem, to cos tu sie nie zgadza - taki regulator niefirmowy
    > moglby tylko dzialac albo nie dzialac. Nie moze "troche dzialac".
    >
    > Byc moze po prostu Bosch sprzedal licencje i inne firmy tluka teraz
    > osprzet...

    albo współpracuej ale w trybie włacz wyłącz, 99% kotłów ma opcję podpięcia
    zwykłego regulatora ze stykiem.

  • 12. Data: 2012-12-10 08:56:29
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Oczywiście.
    W opisie podłączenia pieca z płytą główną Heatronic jest opis "Podłączenie
    regulatora 230V on/off". Jest także podłączenie regulatora 24V.
    Jednak jeśli ma się już piec z zaawansowaną automatyką to taka swoisty
    downgrade wydaje się bez sensu.
    Tym bardziej, że w poście przywołany był fakt, że piec ma system Heatronic.
    Nie znam alternatywnych regulatorów tego systemu.

  • 13. Data: 2012-12-10 13:28:51
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-09 12:26, Jacek pisze:
    > Doradźcie, jaki kupić bezprzewodowy regulator do c.o.?
    Właśnie kupiłem, zainstalowałem, zaprogramowałem i mogę się podzielić
    informacją.
    Wybierałem pomiędzy Auraton 2025RTH a Euroster2006TX. Oba miałem w
    rękach i mogłem dobrze porównać.
    Auraton ma tylko 3 programy do zaprogramowania indywidualnie plus 6
    "predefiniowanych" niemożliwych do programowania, a nie każdy pracuje w
    banku, żeby potrzebował grzania od 6-8 i 16-23.
    Auraton programuje się dość łatwo ze skokiem co godzinę.
    Euroster programuje się dużo łatwiej, skok jest co pół godziny i każdy
    dzień można zaprogramować po swojemu.
    Wybrałem Euroster 2006TX. Jakby mieli w sklepie model 2025/2026, to bym
    wybrał tamte, bo mają dodatkowe bajery typu program "wakacje".
    Uważam, że za 320 zł to niezły wybór.
    Odbiornik zrobiony jest w formie wtyczki do gniazda z wyjściem kabelkiem
    o długości 1,5 m - dla mnie w sam raz do kotła Saunier Duval
    Themaclassic. Transmisja radiowa przez strop zbrojony i jedną ścianę bez
    problemu.
    Jacek

  • 14. Data: 2012-12-10 16:58:59
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    To świetnie tyle, że w dalszym ciągu jest to regulator włącz/wyłącz.
    Osoba, która temat założyła określiła typ pieca jaki posiada i system
    automatyki.
    Proszę mi wierzyć, że pomiędzy możliwościami , sposobem i efektami
    działania regulatora dedykowanego do systemu Heatronic (lub innego
    podobnego), a regulatora dwustanowego jest zasadnicza różnica. I w komforcie
    użytkowania i w efektach ekonomicznych.

  • 15. Data: 2012-12-10 17:11:08
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-10 16:58, zapinio pisze:
    > Osoba, kt?ra temat za?o?y?a okre?li?a typ pieca jaki posiada i system
    > automatyki.
    Zauważ, że ten wątek to ja założyłem i interesował mnie regulator 0/1.
    Dzięki sugestiom z grupy dzisiejsza wizyta w sklepie instalacyjnym
    zakończyła się zakupem Eurostera.
    Jacek

  • 16. Data: 2012-12-10 20:07:53
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    > Zauważ, że ten wątek to ja założyłem i interesował mnie regulator 0/1.
    > Dzięki sugestiom z grupy dzisiejsza wizyta w sklepie instalacyjnym
    > zakończyła się zakupem Eurostera.
    > Jacek

    a jakie masz ogrzewanie grzejniki czy podłogowe?

    do grzejnikow znalazlem ostatni fajne termostaty i do tego regulator z
    eternetem i publicznym ip, dowolnosc konfiguracji w wybrane dni i
    zarządzenie z poziomu telefonu
    koszt nieduzy centrala 260zł kazdy termostat ok 120zł,

    co bardziej ekonomicznego w twoim sterowaniu będzie czy tym
    mikroprocesosrwym?
    o jakim co mowa gaz? czy jakies inne?