  • 1. Data: 2012-12-10 20:15:26
    Temat: Pytanie o pompę ciepła
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Znajomy przymierza się do zakupu takiej pompy
    http://www.defro.pl/nowosci/pompy-ciepla-pc-eco-250 .Użytkuje ktoś taką może,co o
    niej możecie powiedzieć

  • 2. Data: 2012-12-11 19:27:06
    Temat: Re: Pytanie o pompę ciepła
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 10 Gru, 20:15, maniek <m...@o...pl> wrote:
    > Witam.Znajomy przymierza się do zakupu takiej
    pompyhttp://www.defro.pl/nowosci/pompy-ciepla-pc-eco
    -250.Użytkuje ktoś taką może,co o niej możecie powiedzieć

    Koleżka ma takie coś ale innej firmy, jeżeli chodzi o opinię n.t.
    użytkowania to mogę podpytać, chyba że idzie o ten konkretny model?

    Pzdr.
    L.

  • 3. Data: 2012-12-11 22:13:56
    Od: maniek <m...@o...pl>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 19:27:06 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    >

    > Koleżka ma takie coś ale innej firmy, jeżeli chodzi o opinię n.t.
    >
    > użytkowania to mogę podpytać, chyba że idzie o ten konkretny model?

    Możesz w sumie podpytać.Zapytaj również jak to się ma z poborem energii elektr.