  • 11. Data: 2014-03-05 14:42:32
    Temat: Re: Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Mar 2014 22:10:07 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > najzabaweniejsze jest jak sie wydaje pozwoeolnie facetowi notowanemu i
    > znanemu policji jako gangster. :)

    A żebyś wiedział. Ja natomiast znam przypadek wydania pozwolenia osobie z
    "żółtymi papierami" :-/

  • 12. Data: 2014-03-06 22:48:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > A żebyś wiedział. Ja natomiast znam przypadek wydania pozwolenia
    > osobie z "żółtymi papierami" :-/

    bo to wariat, a kto sie bezie kłucił z wariatem...

    ruscy też wariatom poziwlili ladować...

  • 13. Data: 2014-03-07 12:12:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Mar 2014 22:48:54 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > bo to wariat, a kto sie bezie kłucił z wariatem...

    Kłócił? - żartujesz sobie, przecież to w pierwszym rzędzie osoby z
    zaburzeniami psychicznymi mają szlaban na pozwolenia na broń.