  • 1. Data: 2014-03-04 12:59:35
    Temat: Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
    włączyć gaz bez zapalenia płomienia?
    Może
    Może wysadzić dom?
    Może
    Postuluję wprowadzenie pozwoleń na odkręcanie kurków gazowych z
    egzaminami oraz książeczką zdrowia / wykluczamy z możliwości włączania
    gazu cukrzyków, ludzi z padaczką lub omdleniami itd/
    Szczególne tryb przydzielania zezwoleń należy ustanowić dla posłów i
    senatorów ze względu na wyjątkową ich małą odporność na dwie lampki wina
    - bez żon nie powinni oni dotykać sie do kurków.
    Postuluje wprowadzenie komisji sprawdzających czy kurki gazowe sa
    uruchamiane tylko przez ludzi mających odpowiednie zezwolenia.
    Każda kuchenka powinna być zarejestrowana w Komendzie Głównej Policji a
    rejestracja jest możliwa tylko po przedstawieniu dokumentu zakupu
    książeczki.
    Kuchenki mają być do rejestracji przywożone do KGP
    Idiotyzm?
    Oczywiście
    A ograniczenia w Polsce dostępu do broni czym jest jak nie jednym
    wielkim idiotyzmem
    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-03-04 15:30:37
    Temat: Re: Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
    > włączyć gaz bez zapalenia płomienia?

    Nudzisz się. Sąsiad może Cię załatwic nożem lub tasakiem z IKEI* czy innego sklepu.
    To samo można zrobić z piecykami gazowymi. Pijany może zasnąć z papierosem i co
    wtedy?

    --
    J.

    * akurat byłem i można kupić noże, tasaki czy inną broń kuchenną bez zezwolenia.

  • 3. Data: 2014-03-04 18:57:09
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-03-04 12:59, SJS pisze:
    > Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
> [...]
    Doskonały pomysł pod warunkiem wprowadzenia obowiązkowych kursów po 2
    tys. zł od łebka, do tego egzamin o zdawalności max 20% po 500 zł od
    łebka. Uprawnienia ważne 5 lat - potem badania lekarskie jak przy
    pozwoleniu na broń 800 zł od łebka plus psycholog specjalista od nałogów
    200 zł.
    No i zapomniałeś o karach. Kara to podstawa.
    Niemanie uprawnień na gaz 3 średnie krajowe. Gaz bez atestu CIOPWG - 2
    średnie krajowe.
    Do tego w każdym domu obowiązkowy czujnik gazu z rejestratorem (czarna
    skrzynka) 1000 zł od sztuki i obowiązkowa legalizacja raz do roku 350 zł.
    Jacek

  • 4. Data: 2014-03-04 20:04:35
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-03-04 18:57, Jacek pisze:

> [...]
    > Do tego w każdym domu obowiązkowy czujnik gazu z rejestratorem (czarna
    > skrzynka) 1000 zł od sztuki i obowiązkowa legalizacja raz do roku 350 zł.

    I zasmażkaaaaaa....

  • 5. Data: 2014-03-04 20:14:52
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-03-04 20:04, wolim pisze:

    > I zasmażkaaaaaa.... czyli nadzór budowlany, UDT, nadzór gazowy, licznikowy i
    zaworowy.
    Kazda ze służb ma swój taryfikator kar +VAT.

  • 6. Data: 2014-03-04 21:59:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Mar 2014 12:59:35 +0100, SJS napisał(a):

    > Szczególne tryb przydzielania zezwoleń należy ustanowić dla posłów i
    > senatorów ze względu na wyjątkową ich małą odporność na dwie lampki wina
    > - bez żon nie powinni oni dotykać sie do kurków.

    Im to akurat i bez żon, i z żonami, trzeba zabronić - nie tylko dotykania
    kurków, ale i wszelkich spraw państwa :-/

  • 7. Data: 2014-03-04 22:00:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Mar 2014 12:59:35 +0100, SJS napisał(a):

    > A ograniczenia w Polsce dostępu do broni

    Atam ograniczenia. Kto chce, ten ma. Wystarczy mieć znajomka w Policji,
    niestety. Znam przypadki.

  • 8. Data: 2014-03-04 22:03:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Mar 2014 18:57:09 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Do tego w każdym domu obowiązkowy czujnik gazu z rejestratorem (czarna
    > skrzynka) 1000 zł od sztuki i obowiązkowa legalizacja raz do roku 350 zł.

    Przede wszystkim "prawo jazdy" na posiadanie dzieci. Serio. I to nie jest
    wcale mój wymysł, tylko Lema; wystarczy uważnie przeczytać "Powrót z
    gwiazd".

  • 9. Data: 2014-03-04 22:10:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Atam ograniczenia. Kto chce, ten ma. Wystarczy mieć znajomka w
    > Policji, niestety. Znam przypadki.

    najzabaweniejsze jest jak sie wydaje pozwoeolnie facetowi notowanemu i
    znanemu policji jako gangster. :)

  • 10. Data: 2014-03-05 09:03:29
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-03-04 22:10, Marek Dyjor pisze:
    > najzabaweniejsze jest jak sie wydaje pozwoeolnie facetowi notowanemu i
    > znanemu policji jako gangster. :)

    To przecież uzasadnione - pozwolenie na broń wydaje się ludziom, którzy
    jej potrzebują. A kto bardziej potrzebuje broni niż gangster?