  • Date: Thu, 01 Apr 2010 10:21:47 +0200
    From: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Pralka - jaka nie?

    Dzien dobry,

    Popsula sie prastara, dobra Diana. Juz nie slychac kojącego
    cykania mechanicznego programatora.

    Zerknalem na Skąpca zobaczyc co i jak w tanszych pralkach
    i zdebialem - nabywcy głównie siarczyscie klną na elektronike,
    na serwisy, na przecieki, łożyska, fartuchy, pleśnie.
    Ubawil mnie ktos, kto po wymianie lozyska wysluchal pouczenia,
    ze nalezalo stosowac Calgon. Ktos inny placze, ze wymiana elektroniki
    to koszt polowy pralki, a po miesiacu znów trzeba bylo ja wymieniac
    i znów zaplacic. Jest tez ktos zadowolony, bo wprawdzie kilka
    razy wyciekla woda na podloge, ale za to pralka jest cicha.

    Czy rzeczywiscie _pralka_ musi kosztowac > 2000 zl? Przewijaja
    sie niesmiale glosy "trzeba bylo kupic Boscha". To prawda?
    (Mój mechanik mówi, ze nigdy, bo mamy złą wodę). Czego unikac?

    Bardzo prosze o wylewanie żółci na segment tanich pralek.
    Jesli mozna uscisilic, to wąskich i ladowanych od góry, ale prosze
    tez o ogólne opinie jakich firm unikac.

    pozdr serd
    --
    A S