  • 1. Data: 2010-01-08 18:37:51
    Temat: Projekt Sielanka
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Witam!

    Tak jakoś od dłuższego czasu czytuję sobie grupę. Jako zagorzały fan
    usenetu chciałem dopytać się pasjonatów i fachowców o opinie na temat
    projektu domu Sielanka.

    http://www.domnahoryzoncie.pl/pl/index.php?s=124&a=2
    98
    http://tinyurl.com/sielanka

    Potrzebuję czegoś taniego w budowie, 2-3 pokoje na dole i 2 na górze.
    Dwa spady, garaż i jakieś pomieszczenie gospodarcze. Długo
    przeszukiwałem zasoby internetu i jakoś wpadła mi ta sielanka w oko.
    Oczywiście widzę minusy. Największy to schody w salonie.
    Myślę po prostu, że jak już się ewentualnie na budowanie tego wynalazku
    zdecyduję, to trzeba będzie pokombinować z powiększeniem pokoju 7 lub 8
    i likwidacją przylegającego.

    Podzielicie się opiniami i przemyśleniami?

    thx z góry
    Js

  • 2. Data: 2010-01-08 18:46:53
    Temat: Re: Projekt Sielanka
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Sty, 19:37, Jarek Skórski <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Tak jakoś od dłuższego czasu czytuję sobie grupę. Jako zagorzały fan
    > usenetu chciałem dopytać się pasjonatów i fachowców o opinie na temat

    Napisz lepiej jak masz polozona dzialke wedlug stron swiata, bo nawet
    najlepszy projekt moze nie pasowac, a wlasciwe ulozenie to bardzo
    wazna sprawa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-01-08 19:18:56
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    Hej !
    Przez pół roku to był mój projekt który prawie mi pasował. Jednak zwróciłem
    uwagę na Lote II i przy nim pozostałem.

  • 4. Data: 2010-01-08 19:24:43
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    W dniu 2010-01-08 19:46, Adam Szendzielorz pisze:

    > Napisz lepiej jak masz polozona dzialke wedlug stron swiata, bo nawet
    > najlepszy projekt moze nie pasowac, a wlasciwe ulozenie to bardzo
    > wazna sprawa :)

    Bardziej chodziło mi o uwagi odnośnie samego projektu, ale rajt,
    położenie też ważna sprawa.

    Mapka w linku poniżej.

    http://not.olsztyn.pl/1n.jpg

    JS

  • 5. Data: 2010-01-08 19:29:30
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    W dniu 2010-01-08 20:18, montemax pisze:
    > Hej !
    > Przez pół roku to był mój projekt który prawie mi pasował. Jednak zwróciłem
    > uwagę na Lote II i przy nim pozostałem.

    I wybudowałeś się już?
    Jak z kosztami?

  • 6. Data: 2010-01-08 21:09:15
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik Jarek Skórski napisał:
> [...]
    > i likwidacją przylegającego.
    >
    > Podzielicie się opiniami i przemyśleniami?

    Witaj
    na pierwszy rzut oka zrezygnowałbym z czegoś co nazywa się spiżarnią na
    rzecz kuchni. Jedyna komplikacja to zaburzenie wątpliwej symetrii okien
    na elewacji frontowej. Oczywiście ogrzewanie to gaz, PC lub prąd, bo
    kotłowni to tam nie ma.
    pozdrawiam
    rafał

  • 7. Data: 2010-01-08 21:17:37
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    Jestem w trakcie. zdążyłem wylać fundamenty i zima stulecia przyszła. ;-/
    Projekt sielanki jest fajny jednak brak pomieszczeń gospodarczych i
    nieoczekiwane pojawienie się lote spowodowało zmiane projekt. Lote większe a
    równie proste w budowie co oznacza mniejsze koszta.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-01-09 05:49:53
    Od: mayky <m...@c...pl>

    montemax pisze:
> [...]
    > nieoczekiwane pojawienie się lote spowodowało zmiane projekt. Lote większe a
    > równie proste w budowie co oznacza mniejsze koszta.

    Witam
    mówisz o tym projekcie
    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/lote-w-ii
    ???

    Mayky

  • 9. Data: 2010-01-09 09:36:00
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    W dniu 2010-01-08 22:17, montemax pisze:
> [...]
    > nieoczekiwane pojawienie się lote spowodowało zmiane projekt.Lote większe a
    > równie proste w budowie co oznacza mniejsze koszta.

    Fakt, że układ pomieszczeń ciekawszy, ale projekt wydaje się ciut
    bardziej skomplikowany niż sielanka, a co za tym idzie chyba teżdroższy
    w wykonaniu.

  • 10. Data: 2010-01-09 09:37:57
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    W dniu 2010-01-08 22:09, rrr. pisze:

> [...]
    > rzecz kuchni. Jedyna komplikacja to zaburzenie wątpliwej symetrii okien
    > na elewacji frontowej. Oczywiście ogrzewanie to gaz, PC lub prąd, bo

    Ogólnie kuchnia w mieszkaniu nie jest jakoś mocno wykorzystywana, więc
    uważam że spiżarka mogłaby zostać. A co do kotłowni - garaż trochę
    większy i pewnie coś by się dało IHMO wygospodarować.