  • 21. Data: 2010-01-12 08:41:47
    Temat: Re: Projekt Sielanka
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 11 Sty, 21:13, Jarek Skórski <j...@w...pl> wrote:

    > Jak Ci napięcie w sieci wróci i prąd zacznie płynąc, to zapodaj jakieś
    > skany projektu.
    > Zresztą pod koniec tygodnia odezwę sie na priv.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    na schody mozesz popatrzec tutaj
    http://picasaweb.google.pl/pawel.prusinski/TEST_Madz
    ia#5366420983478996978

    scianka na schodach w czasie budowy , scianka bedzie tez pod schodami
    a gotowa sciana wyglada tak
    http://picasaweb.google.pl/pawel.prusinski/TEST_Madz
    ia#5366422672799809842
    pod schodami jest wneka na okablowanie. Wejscie do wneki po lewej
    bedzie zaslepiona regalem na prowadnicach szufladowych. Na regale
    oczywiscie sprzet RTV.

    Na planach projektu nie mam naniesionych zmian. Za wyjatkiem schodow.
    Zmiana elewacji i okien
    Jest to odstepstwo nieistotnym. I jako takie raczej nie podlega jakies
    kaze, chyba. Pozatym projekt przewiduje zmiany ustytuowania okien i
    ich wielkosci.
    Generalnie olalem nadzor tak samo jak oni mnie.

    Gotowa sielanka z zewnatrz
    http://picasaweb.google.pl/pawel.prusinski/Dach#