  • 1. Data: 2009-05-22 19:01:20
    Temat: Projekt fotograficzny - pokażcie swoje wnętrza i ogrody
    Od: "MocArtStudio" <b...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczów!

    Wlasnie pracuje nad kolejnym nowym projektem fotograficznym.
    Projekt zwiazany jest z FOTOGRAFIĄ WNĘTRZ I OGRODÓW.
    Przygotowuje oprawe zdjeciowa do katalogu oswietleniowego.
    Chodzi o to aby przekazac nastroj oswietlonych przestrzeni, pobawic sie swiatlem.
    Pokazac ladne, pomyslowe, klimatyczne wnetrze i ladne ogrody jako tlo do roznych
    form oswietlenia.

    Poszukuje ladnych wnetrz mieszkan, domow, knajp, galerii i innych
    przestrzeni wewnetrznych oraz przestrzeni wokol domu:
    ogrodow, ladnych werand etc.
    To dla mnie duza sprawa i mozliwosc tworczej realizacji fotografii
    w formie, ktora mnie bardzo interesuje.

    Mam nadzieje, ze z Wasza pomoca znajde posiadaczy takich ladnych,
    interesujacych przestrzeni, ktorzy chcieliby pokazac, pochwalic sie
    swoim otoczeniem. Moze macie takie wnetrze albo znacie kogos kto
    mialby ochote na sesje fotograficzna w jego wnetrzu.

    Bede bardzo bardzo wdzieczny za kazdy pomysl, na sfotografowanie dla
    tego projektu. Oczywiscie bardzo chetnie zrewanzuje
    sie w fotograficznej formie (niekoniecznie wnętrzarskiej)!

    Każdy właściciel wnętrza otrzyma zdjęcia z sesji w wysokiej rozdzielczości!
    A dla projektantów i architektów jest to możliwość pozyskania
    dobrze wykonanych zdjęc do swoich portfolio!
    Jest tez szansa, ze zdjecia z sesji będą wstępem do sesji dla
    jednego z pism wnętrzarskich.

    W linku
    http://www.mozert.pl/2009/Projekt_fotografia_wnetrz_
    i_ogrodow_.jpg
    znajduje sie opis projektu oraz mała próbka moich zdjeć.
    Jesli macie jakis pomysl bede bardzo wdzieczny!!!
    Z gory wielkie dzieki za pomoc!!!!

    Pozdrawiam fotograficznie :)
    Marcin

    Moc&Art Studio