  • Data: 2018-09-23 13:43:07
    Temat: Projektor doleciał
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zaraz beda krytykowali. Jak liznales projektora to sobie wyobraz jaki obraz daje moj
    epson majacy prawdziwa rozdzielczosc 1820x1080 i 3100 prawdziwych lumenow. Bylem w
    kinie na dywizjonie 303. Nie byla to najwieksza sala w kompleksie kinowym w
    manufakturze. Ale jednak bylo to kino. Obraz w kinie odebralem jako gorszy niz z
    mojego projektora. Mam spory astygmatyzm i w kinie w okularach obraz byl taki jak w
    domu bez okularow.