    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 17 Sep 2020 07:41:22 -0700 (PDT)
    Subject: Proponuję zrobić zakłady
    From: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    Po pierwsze - Proponuję przedsiębiorczym wiem nie powinienem pisać bo to nie ten
    system. Ale za nim zainstaluję coś dobrego chcę na gorąco
    coś zaproponować. Przy okazji ktoś oferował się pomóc
    mi zainstalować coś takiego, żeby nie sprawiało innym
    problemu. Jestem gotów.
    Po drugie - proponuję przedsiębiorczym zorganizowanie
    zakładów: ma dom czy go nie mam.
    Po trzecie - chcę podzielić się wrażeniami z Hiszpanii, która
    co chwila mnie zaskakuje.
    Zakłady - mam czy nie mam.
    Właśnie wróciłem od notariusza. Byłem umówiony z notariuszem
    i właścicielami na 12.00. Jak wytłumaczył mi prawnik, z którym
    byłem umówić się na 12.00, to nie znaczy, że jestem umówiony
    na 12.00 w rozumieniu innych nacji. Umówić się na 12.00
    to znaczy, że może o 12.00 notariusz będzie. Przyszedł
    po godzinie. Zostaliśmy załatwieni w pierwszej kolejności
    chociaż czekało jeszcze kilkanaście osób. Cały akt został
    odczytany w takim tempie że ja nawet po polsku bym go nie
    zdążył przeczytać a cóż dopiero po hiszpańsku. Cały czas
    gdy czytał patrzył na prawnika na mnie nawet nie spojrzał.
    Z politowaniem pokazał palcem gdzie mam się podpisać
    i oddać czek. Tak, czek. Tu nadal obowiązującą formą płatności
    są czeki. Oddałem czek i wszyscy wyszli. Potem coś prawnik
    pogadał z pracownikiem kancelarii i wyszliśmy szybciej niż
    weszliśmy. Nie mam aktu, nie mam czeku - czyli pieniędzy.
    Podobno jestem właścicielem domu dowodem na to ma być
    pęczek kluczy, który nie mam pojęcia do czego służy i czy
    rzeczywiście jest do czegoś. Po akt mam zgłosić się za tydzień,
    może dwa.
    Pytanie konkursowe: Mam dom czy nie mam domu
    i pieniędzy?
    Obstawiajcie, 30% z zakładów dla mnie ( z czegoś muszę żyć).
    Jeśli mam dom to znowu Hiszpanie mnie zaskoczą. Jeśli
    nie mam niczego to już tylko palnąć sobie w łeb a świat jest
    wszędzie taki sam.
    K.