    From: "Pioter" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Prośba o opinie - projekt Zx10
    Date: Fri, 11 Dec 2009 23:24:29 +0100

    Witam Grupowiczów,

    Chciałbym Was prosić o opinię dotyczącą projektu "gotowca" o tajemniczej
    nazwie Zx10 :) Nie chcąc iść z prądem domów z poddaszem użytkowym
    zdecydowałem siena dwie pełne kondygnacje. Nie wiem czy to dobrze czy też
    źle ale jakoś nie leżą mi skosy w pokojach.

    W poniższym linku detale

    http://www.z500.pl/projekt/z2010.html

    Chodzi mi o ocenę funkcjonalności tego domu. Może są jakieś pułapki, których
    moje niewprawne oko nie dostrzegło? Wydaje mi się, że projekt nie ma
    istotnych wad ale ... właśnie zawsze są jakieś "ale"

    To co konkretnie mnie interesuje to:

    - czy widzicie tu jakieś "miny" finansowe, przez które koszt budowy i/lub
    późniejszego utrzymania domu wzrośnie niebotycznie?

    - czy widzicie tu jakieś "miny" technologiczne, przez które po wybudowaniu
    będę miał wiecznie problem (np zaciekająca gdzieś woda)?

    - czy widzicie inne "miny", z których sobie nawet nie zdaję sprawy ;)

    Z góry dziękuję za opinie.

    Pozdrawiam,
    Piotr