  • 1. Data: 2010-03-29 11:08:14
    Temat: Proszę o pomoc w oszacowaniu wartości działki (budowlana+rolna)
    Od: "__czarny_" <c...@o...pl>

    Witam. Proszę o pomoc w oszacowaniu stosunku wartości działki budowlanej do
    rolnej.
    Mianowicie, działka ma szerokość 35 m a długość 265 m. Linia zabudowy wynosi
    100m.
    Jaki jest stosunek wartości tej części działki z możliwością budowy domu
    mieszkalnego do tej pozostałej rolnej tj. 163m. (bez możliwości
    przekształcenia jej w działkę pod zabudowę mieszkaniową.
    Dodam że działki pod zabudowę w tych rejonach kosztują ok. 50-60 zł/m2.
    Natomiast nie mam pojęcia ile kosztują użytki rolne.

  • 2. Data: 2010-03-29 11:48:19
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "__czarny_" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodam że działki pod zabudowę w tych rejonach kosztują ok. 50-60 zł/m2.
    > Natomiast nie mam pojęcia ile kosztują użytki rolne.

    Na wszystkie pytania odpowiedzi udzieli lokalny rzeczoznawca majątkowy.

  • 3. Data: 2010-03-30 12:22:03
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-29 13:08, __czarny_ pisze:
> [...]
    > Dodam że działki pod zabudowę w tych rejonach kosztują ok. 50-60 zł/m2.
    > Natomiast nie mam pojęcia ile kosztują użytki rolne.

    Część rolna w granicach 15-20 zł/m2 ale napisz jeszcze jaki rejon

  • 4. Data: 2010-03-31 05:32:22
    Od: "__czarny_" <c...@o...pl>

    Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Część rolna w granicach 15-20 zł/m2 ale napisz jeszcze jaki rejon
    ok. 10km koło Siedlec. Nie przesadziłeś trochę?? Tereny rolne chodzą u nas w
    okolicach 20-30 tys/h czyli 2-3 zł/m2

  • 5. Data: 2010-03-31 06:17:18
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-31 07:32, __czarny_ pisze:

    > Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ok. 10km koło Siedlec. Nie przesadziłeś trochę?? Tereny rolne chodzą u
    > nas w okolicach 20-30 tys/h czyli 2-3 zł/m2

    Dlatego pytałem o rejon, w takim razie 5-8zł za rolną w przypadku jak
    przylega bezpośrednio do tej budowlanej.

  • 6. Data: 2010-03-31 09:44:14
    Od: "__czarny_" <c...@o...pl>

    > Dlatego pytałem o rejon, w takim razie 5-8zł za rolną w przypadku jak
    > przylega bezpośrednio do tej budowlanej.

    Nom. Z tym się zgodzę. Wiadomo, że nie można liczyć jej tak samo jak pole 10
    h. Ale ok. 20 zł/m2 (tyle chce za tą część) to lekka przesada. Ponoć (choć
    do końca nie chce mi się wierzyć) w jakiejś tam Agencji Rolnej powiedzieli
    mu, że powinien liczyć ok. 50 zł za m2. heheheheheheeee

  • 7. Data: 2010-03-31 10:06:07
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > (choć do końca nie chce mi się wierzyć) w jakiejś tam Agencji Rolnej
    > powiedzieli mu, że powinien liczyć ok. 50 zł za m2. heheheheheheeee

    Tak, tak, pytaj się dalej laików na grupie, na pewno ich odpowiedzi będą
    wiążące.

  • 8. Data: 2010-03-31 10:32:01
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Nom. Z tym się zgodzę. Wiadomo, że nie można liczyć jej tak samo jak pole
    > 10 h. Ale ok. 20 zł/m2 (tyle chce za tą część) to lekka przesada.,,,

    Skoro tyle chce to tyle chce i nic Tobie nasze dywagacje nie pomogą

    >Ponoć (choć do końca nie chce mi się wierzyć) w jakiejś tam Agencji Rolnej
    >powiedzieli mu, że powinien liczyć ok. 50 zł za m2. heheheheheheeee
    Hektar hektarowi nie równy;))

    Krzysiek