  • Data: 2014-04-15 17:48:02
    Temat: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
    Od: "Krystyna" <K...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, że najlepiej byłoby to naprawić profesjonalnie.
    Jednak wymagałoby to demontażu połączonego
    z ryzykiem zniszczenia kilku wbudowanych rzeczy.
    Nie mam na to w tej chwili ani pieniędzy ani czasu.

    Na granicy między łazienką a kuchnia, w budynku
    z wielkiej płyty, nieznacznie kapie woda z kolanka
    w rurce doprowadzającej ciepłą wodę do wanny.
    Woda jest pod ciśnieniem, więc tak niewielkie
    kapanie świadczy o tym, że szczelina jest naprawdę
    niewielka.
    Czy istnieje sposób "załatania" tego na jakiś czas,
    tak żeby nie kapało, oczywiście przy częstej kontroli
    czy nie kapie znowu.

    Bardzo proszę o jakieś skuteczne metody.

    Pozdrawiam
    Krystyna