  • 1. Data: 2012-09-21 12:00:45
    Temat: Przegląd kotła c.o.
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Mam kocioł Saunier DUval wiszący jednofunkcyjny z zamkniętą komorą.
    Teraz zbliża się pierwszy sezon grzewczy po gwarancji i mam w związku z
    tym pytanko: czy w takim kotle czyści się jakoś wymiennik/nagrzewnicę?
    W starym Termecie sam sobie czyściłem przy pomocy odkurzacza plus
    kompresor i sprężone powietrze oraz ewentualnie poprawki pędzelkiem.
    W nowym nie widziałem, żeby serwisant cokolwiek czyścił - ograniczał się
    tylko do pomiarów i ewentualnie coś tam programował.
    Jacek

  • 2. Data: 2012-09-21 13:03:30
    Temat: Re: Przegląd kotła c.o.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W nowym nie widziałem, żeby serwisant cokolwiek czyścił - ograniczał się
    > tylko do pomiarów i ewentualnie coś tam programował.

    Czytaj - ściemniał. Przeczyszenie co roku wymiennika to podstawa.

    Marek

  • 3. Data: 2012-09-21 13:23:00
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-21 13:03, 4CX250 pisze:

    > Czytaj - ściemniał. Przeczyszenie co roku wymiennika to podstawa.
    No właśnie tego się obawiałem.
    W takim razie jak się dostać do wymiennika przy zamkniętej komorze?
    Jest to wogóle rozbieralne?
    Jacek

  • 4. Data: 2012-09-30 23:43:25
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > No właśnie tego się obawiałem.
    > W takim razie jak się dostać do wymiennika przy zamkniętej komorze?
    > Jest to wogóle rozbieralne?
    > Jacek

    jest całkowicie rozbieralne. Najczęściej ma od frontu przykręcaną płytę
    jeżeli to konstrukcja "klasyczna"