  • 1. Data: 2016-06-15 20:33:56
    Temat: Przycisk dzwonka do furtki podświetlany
    Od: Konto Jacek <k...@g...com>

    Pomóżcie znaleźć jakiś przycisk dzwonkowy z podświetleniem (najlepiej LED) nadający
    do do zamontowania przy furtce, a więc IP 65 albo podobne. No i podświetlenie na
    230V, ewentualnie z możliwością przerobienia. Wandaloodporne, jakie znalazłem są
    IP20, a to się na deszcz nie nadaje.
    Jacek

  • 2. Data: 2016-06-15 21:11:01
    Temat: Re: Przycisk dzwonka do furtki podświetlany
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-15 o 20:33, Konto Jacek pisze:
> [...]
    No i podświetlenie na 230V, ewentualnie z możliwością przerobienia.
    Wandaloodporne, jakie znalazłem są IP20, a to się na deszcz nie nadaje.

    https://sklep-ecsystem.pl/bt-1a-przycisk-wyjscia-z-p
    odswietleniem-led-scot.html

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2016-06-16 00:05:14
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Konto Jacek" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Z ładnymi może być problem, ale brzydkich jest kilka:
    http://www.300energia.com/sklep/wlaczniki_i_gniazda_
    domowe_ip66/wlaczniki_ip66/przycisk-dzwonkowy-scame-
    protecta-1-klawisz-10a-m95,,rid,12580.html

    Cena kosmiczna
    http://www.electric24.pl/gira-1/przycisk-kolyskowy-p
    rzelaczalny-n-t-ip66-szary/61189.html

    --