  • 1. Data: 2016-06-17 13:12:07
    Temat: A wlasnie ze ta grupa. Projektor gombao albo jak kto woli w pieciu smakach.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dignity Moutain DI1004. Ledowe zrodlo swiatla, bardzo duza matryca, 4500 Lumenow.
    Cena w okolicach 1250 zyli. Matryca co prawda nie ma fhd tylko 1280x800, ale jakos to
    elektronika przerabia na 1820x1080. Mozna go kupic na Allegro i co ciekawe w duzej
    sieci Euro Agd. W sieci nie jest dostepny od reki. Ale w sieci mozna wykupic
    dodatkowe ubezpieczenie za dwie stowy i przez trzy lata to czy dziala jest ich
    problemem. Mam straszna ochote go kupic. Ryzyko stracenia kasy jakies tam jest ale
    minimalne zakladajac ze jest mozliwosc oddania jak by sie okazalo ze kicha. Co
    sadzicie o wynalazku nizszy ale za to wiekszych zoltych braci?

  • 2. Data: 2016-06-17 13:29:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 13:12:08 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    >. Ryzyko stracenia kasy jakies tam jest ale minimalne zakladajac ze >jest >mozliwosc
    oddania jak by sie okazalo ze kicha. Co sadzicie o >wynalazku >nizszy ale za to
    wiekszych zoltych braci?
    http://www.euro.com.pl/projektory-multimedialne/dign
    ity-mountain-di1004.bhtml?from=ceneo&p=1269.00&cr=0
    Kup tu z dostawa do domu i będziesz mógł protestować. W ciągu 14 dni możesz oddać bez
    podania powodu.
    Tylko kup z dostawa do domu nie z odbiorem w sklepie. bo jak z dostawa do sklepu
    kupisz to nie traktują tego jako zakup na odległość i ze zwrotem mogą być problemy.
    Daj znać jak potestujesz

  • 3. Data: 2016-06-17 13:57:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wlasnie zamowilem z dostawa do domu, ubezpieczeniem i platnoscia przy odbiorze. Jak
    dowioza to dam znac co to za zwierze. Na razie wiem ze do trzydziestu osmiu dni
    kalendarzowych moge poczekac.

  • 4. Data: 2016-06-17 14:06:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 13:57:20 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wlasnie zamowilem z dostawa do domu, ubezpieczeniem i platnoscia przy >odbiorze.
    Jak dowioza to dam znac co to za zwierze. Na razie wiem ze do >trzydziestu osmiu dni
    kalendarzowych moge poczekac.
    No i 14 dni masz na poinformowanie ich że zwracasz i kolejne 14 na nadanie porzesyłki
    http://www.euro.com.pl/cms/pomoc-zwrot-zakupionego-t
    owaru.bhtml?sp=e82

  • 5. Data: 2016-06-17 14:27:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Dignity Moutain DI1004. Ledowe zrodlo swiatla, bardzo duza matryca, 4500 Lumenow.
    Cena w okolicach 1250 zyli. Matryca co prawda nie ma fhd tylko 1280x800, ale jakos to
    elektronika przerabia na 1820x1080.

    Błąd w rozumieniu.
    Elektronika przerabia w drugą stronę.
    Z Full HD przerabia na 1280x800
    Nie jest w stanie wyświetlić nawet HD Ready.

    No i proporcje ekranu będą zjeb... albo będziesz musiał mieć czarne pasy
    i dołu i góry ekranu.

    To jest typowo komputerowy projektor, do sygnału telewizyjnego
    absolutnie się IMHO nie nadaje.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2016-06-17 15:10:38
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Wlasnie zamowilem z dostawa do domu, ubezpieczeniem i platnoscia przy odbiorze. Jak
    dowioza to dam znac co to za zwierze. Na razie wiem ze do trzydziestu osmiu dni
    kalendarzowych moge poczekac.

    Aż sam jestem ciekawy na ile te chińskie parametry pokrywają się z
    rzeczywistością.
    Bo jasność tego jest naprawdę warta uwagi...

    Czekam na relację.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 7. Data: 2016-06-17 15:25:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadze ze to jest smarfon przerobiony na projektor. Matryca ponad 5 cali na to
    wzkazuje. W opisie stoi jak drut ze do filmow sie nadaje. Pozyjemy zobaczymy. Inna
    wersja, troche drozsza ma dekoder telewizji naziemnej. Po co by go dawali jak by nie
    dawal rady wyswietlac sygnalu telewizyjnego.

  • 8. Data: 2016-06-17 15:38:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moja pomylka 5500 skosnych ANSI lumenow. Powinno sie dac zrobic tylna projekcje przez
    niezbyt gruba betonowa sciane.

  • 9. Data: 2016-06-17 16:26:37
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    wersja, troche drozsza ma dekoder telewizji naziemnej. Po co by go dawali jak by nie
    dawal rady wyswietlac sygnalu telewizyjnego.

    Matryca 800x600 też potrafi wyświetlić sygnał TV. Ja tylko sugeruję, że
    jakość tego obrazu będzie do d...

    --
    Pete

  • 10. Data: 2016-06-17 16:27:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Moja pomylka 5500 skosnych ANSI lumenow. Powinno sie dac zrobic tylna projekcje
    przez niezbyt gruba betonowa sciane.

    Myślę, że do podświetlenia kuli dyskotekowej będzie w sam raz.
    I w zasadzie na tym zakończy się jego zastosowanie.

    --
    Pete