  • 1. Data: 2012-09-13 14:05:20
    Temat: Pytanie Vitara
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Witam

    Jaki przebieg ma auto? Czy jest jakaś książka serwisowa? Ilu właścicieli
    miał samochód? Gdzie i kiedy można auto obejrzeć? Szukam własnie czegoś dla
    żony :)

    Pozdrawiam Adam J / Puck

  • 2. Data: 2012-09-13 14:23:19
    Temat: Re: Pytanie Vitara
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Sep 2012 14:05:20 +0200 osobnik zwany Adam napisał:

    > Witam
    >
    > Jaki przebieg ma auto?

    a jaki ma być?

    > Czy jest jaka? ksi??ka serwisowa?

    jakaś jest, może być od Stara?

    > Ilu w?a?cicieli mia? samochód?

    tylko 11

    >Gdzie i kiedy mo?na auto obejrzeae?

    gdzieś w sieci

    >Szukam w?asnie czego?
    > dla ?ony :)

    Będziesz Pan zadowolony :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-09-13 16:38:23
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    >
    > Jaki przebieg ma auto? Czy jest jakaś książka serwisowa? Ilu właścicieli
    > miał samochód? Gdzie i kiedy można auto obejrzeć? Szukam własnie czegoś
    > dla żony :)

    Dom na kółkach?
    SJS

  • 4. Data: 2012-09-14 09:39:57
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Jaki przebieg ma auto? Czy jest jakaś książka serwisowa? Ilu właścicieli
    > miał samochód? Gdzie i kiedy można auto obejrzeć? Szukam własnie czegoś
    > dla żony :)

    poszukaj dla niej nowego domu... i wtedy nie będzie ntg

  • 5. Data: 2012-09-14 12:14:16
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    NTG, ale skoro już, to właśnie sprzedaję swoją vitarkę :-)
    rocznik 2009, jakby co to pisz na priv...

    pozdrawiam
    s_13