    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Pytanie o ekhm... stosunki sąsiedzkie.
    Date: Wed, 29 Jun 2016 00:01:24 +0200

    Będzie kolejny miód dla Zenka, a mam pytanie socjo-logiczne do
    właścicieli domów o relacje międzysąsiedzkie.

    Ponieważ w tym tygodniu miałem 2 ciekawe przypadki. Oba w zasadzie
    oparte na tym samym, nieco zwierzęcym, założeniu.

    Tzn, że ten, kto pierwszy oznaczył teren (znaczy się wybudował) uzurpuje
    sobie dodatkowe uprawnienia z tego tytułu.

    Przypadek 1. Sąsiadka bezpośrednia powiedziała, że powinniśmy uzgodnić z
    nią projekt własnego domu, bo jej się nie podoba, że wejście do naszego
    domu jest z boku naprzeciwko sypialni jej córki.

    Przypadek 2. Mieszkańcy sąsiedniej ulicy przespacerowali się skrótem
    przez mój świeżo posiany trawnik, na pytanie, czy nie zauważyli tablic
    po obu stronach działki 'teren prywatny', obruszyli się i powiedzieli,
    że przecież nikt nie mówił im, że nie wolno a poza tym oni wybudowali
    się już tu kilka lat temu.

    Czy ja jestem jakiś niedouczony? Czy może trafiło mi się towarzystwo
    pojechane mna maksa?

    Jak to u Was wygląda?

    --
    Pete