  • 1. Data: 2009-01-05 00:40:23
    Temat: -20'C jak wam działają kotłownie ?
    Od: "kiki" <...@...c>

    Jak tam ogrzewanie działa przy dzisiejszym mrozie -20 stopni ? Całe
    szczęście, że nie wieje. U mnie jest wszytko OK. Jakby się nic na zewnątrz
    nie działo. Wszystko działa super, temperatura 24 w domu.

    Natomiast zawór bezpieczeństwa przed zasobnikiem na rurce zimnej wodu, na
    dole, popuszcza.

  • 2. Data: 2009-01-05 07:52:14
    Temat: Re: -20'C jak wam działają kotłownie ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Natomiast zawór bezpieczeństwa przed zasobnikiem na rurce zimnej wodu, na
    No właśnie u mnie też od kilkunastu dni popuszcza ten zawór. O co chodzi?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-01-05 07:57:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
    > No właśnie u mnie też od kilkunastu dni popuszcza ten zawór. O co
    > chodzi?

    a naczynie przeponowe macie na wodzie zamontowane?

  • 4. Data: 2009-01-05 08:35:42
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > a naczynie przeponowe macie na wodzie zamontowane?
    I powietrze nie zeszło ?

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-01-05 08:46:03
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości
    > Jak tam ogrzewanie działa przy dzisiejszym mrozie -20 stopni ?
    Z tego co teraz widzę, to -15 w Gdańsku, -13 Warszawa, południe -6.
    Skoro działały np. przy -35, to dlaczego nie teraz ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-01-05 10:27:51
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    skąd Wy te temperatury macie? :)

  • 7. Data: 2009-01-05 10:39:02
    Od: a...@g...com

    On 5 Sty, 11:27, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > skąd Wy te temperatury macie? :)

    No! U mnie na poludniu bylo w nocy minimum -5C, teraz -1 :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2009-01-05 10:47:33
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > skąd Wy te temperatury macie? :)

    Z lodowki. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-01-05 10:50:59
    Od: "kiki" <...@...c>

    > a naczynie przeponowe macie na wodzie zamontowane?

    Ja mam

  • 10. Data: 2009-01-05 10:52:05
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości