  • 1. Data: 2009-01-04 19:37:48
    Temat: Okna drewniane z nakladka alu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Szukam producenta (dystrybutora) okien drewnianych z nakladkami alu od
    zewnatrz.
    Mozecie kogos polecic?
    Mam czeste zamowienia na tego typu okna, rowniez w standarcie skandynawskim
    (otwierane na zewnatrz)
    z gory dzieki za pomoc
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-01-05 10:18:30
    Temat: Re: Okna drewniane z nakladka alu
    Od: p...@i...pl

    On 4 Sty, 20:37, "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Mozecie kogos polecic?
    > Mam czeste zamowienia na tego typu okna, rowniez w standarcie skandynawskim

    Niech stracę i zareklamuję konkurencję :Stolarka Wołomin. Robią
    wszystko o czym piszesz, również otwierane na zewnątrz. Okna
    aluminiowo drewniane nazywane sa u nich Hermetic. Dosć dobre
    wykonanie, ale długie terminy jeśli z włoskim aluminium.Jak jesteś
    zainteresowany to pisz na priv dam Ci namiary na odpowiednich ludzi
    wewnątrz firmy.

    pzdr
    krzychut