  • 1. Data: 2009-01-03 22:42:13
    Temat: alarmy domowe
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Witaj
    Biore sie za wykańczanie domku wewnatrz
    Sam dom mam ubezpieczony ale nie obejmuje on kradziezy w srodku elemntow
    niewbudowanch a mam troche elektronarzedzi w domu
    Domek troche na uboczu, w polu, pod lasem a sami swoi wokol
    http://trawki.pl/images/dom/domek%20zza%203stawu1.JP
    tzn kilkadziesiat metrow do najblizszego mieszkajacego sasiada
    ale do 100m z widokiem na moj dom zaprzyjaznieni stroze w dwoch firmach.
    Teoretycznie wiec nie potrzeba poki co powiadamiania
    ale system na 3-4 czujniki ruchu wewnatrz z syrena zewnetrzna
    z mozliwoscia jednak upgrade o powiadamianie radiowe lub przez komorke
    gdyby zaszlo jakies zdarzenie a zawiodlo powiadomienie sasiedzkie
    Wazne aby cos mrugało i mozna by sprawic aby czasami samo zawylo
    a ja bym przyjechal udajac, ze niby zadzialo powiadomienie
    udaremniajac tym samym wlamanie
    :)
    Jak zaczynalem budowe i poki nie zainstalowalem atrapy kamery z niby
    podgladem na budowe to zdazalo sie, ze cos mi ginelo
    Pozniej jak moi wioskowi sasiedzi byli przekonani o kamerze
    i podgladzie w internecie zaiscenizowalem odpowiedie pokazowki
    to juz nic mi nie ginelo.

    Dom nie jest ogrzewany wiec wiec czujniki zasilane przewodami
    Moze umialbys mi doradzic cos w miare taniego?
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 2. Data: 2009-01-03 22:46:04
    Temat: Re: alarmy domowe
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    hmmm... nie tu to mialo isc
    ale skoro poszlo to moze doradzicie mi
    co kupic
    :))))
    Jestem jeszcze zielony w temacie

  • 3. Data: 2009-01-03 22:58:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 03 Jan 2009 23:46:04 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > hmmm... nie tu to mialo isc
    > ale skoro poszlo to moze doradzicie mi
    > co kupic

    Halogeny reagujące na ruch na każdym rogu budynku.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-01-03 23:10:40
    Od: "kiki" <...@...c>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Halogeny reagujące na ruch na każdym rogu budynku.

    Są już LEDY 40W i świecą jak halogen 500 :-)

  • 5. Data: 2009-01-03 23:21:13
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    scream pisze:

    > Halogeny reagujące na ruch na każdym rogu budynku.

    :)
    Dom w polu pod lasem
    teren coprawda ogrodzony ale wlasne i obce koty,
    psy wioskowe a w nocy lisy chyba
    i nie daloby sie tego wyregulowac aby nie miec nocami dyskoteki.
    Lepszy system dzwiekowy tzn dam sygnalizator w rodzaju
    http://allegro.pl/item517375240_syrena_alarmowa_spl5
    010_satel_gw_ss_faktura_kr_wr.html
    i wewnatrz 3-4 czujniki ruchu podpiete do jakiejs centralki
    Tak sie zastanawiam, ze dobrzy byloby to zasilac przed tablica
    rozdzielcza w domu by wylaczenie wszystkich bezpiecznikow nie wylaczalo
    systemu .
    Zastanawiam sie czy mozna zrobic jakies obejscie aby nawet wylaczenie
    wylacznika przeciazeniowego nie wylaczalo systemu?

  • 6. Data: 2009-01-04 12:03:17
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > Zastanawiam sie czy mozna zrobic jakies obejscie aby nawet wylaczenie
    > wylacznika przeciazeniowego nie wylaczalo systemu?

    Zasila się z tablicy jak każde inne urządzenie, ale trzeba dać zasilacz
    buforowy oraz akumulator.
    Najlepiej zainstaluj jakąkolwiek cenralkę alarmową + moduł powiadamiania
    GSM.
    Oryginalne powiadomienia Satelowskie to dość duży wydatek pieniędzy, ale
    można kupić(np. na Allegro) o wiele tańsze moduły współpracujące z
    telefonami komórkowymi firm: Ropam, Elmes, Vidiaq, Megaelektronik.
    Część tych modułów może nawet pracować jako niezależny system alarmowy
    sterowany telefonem komórkowym z funkcją podsłuchu tego co się dzieje w
    chronionym domu, a poza tym możesz mieć możliwość zdalnego sterowania
    oświetleniem czy też ogrzewaniem lub też innymi urządzeniami. Oczywiście
    można też zaprogramować obsługę sygnalizatora zewnętrznego i czas jego
    alarmu.

  • 7. Data: 2009-01-04 17:50:24
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    zadzwoń jutro to Ci powiem co i jak ;)

  • 8. Data: 2009-01-04 19:27:47
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    gasper pisze:
    > zadzwoń jutro to Ci powiem co i jak ;)

    oraz gdzie i za ile
    :))))))
    zadzwonie okolo poludnia
    :)

  • 9. Data: 2009-01-05 10:00:50
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    kiki wrote:

    > Są już LEDY 40W i świecą jak halogen 500 :-)

    ledy nie mają takiej sprawności
    led 40tka to tak 150-200W halogen

    --
    pozdrawiam