  • 1. Data: 2009-01-03 16:40:57
    Temat: oprocentowanie kredytu w PLN
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    jakie macie oprocentowanie kredytu w PLN chodzi mi głównie o PKO w którym
    mój ojciec ma kredyt, jego oprocentowanie ku mojemu zdziwieniu znów wzrosło
    od 1 stycznia tego roku a podobno miało spaść, obecnie jest 7,97 % stale
    rosło od półtora roku i rata wzrosła z 1380 na 1540, jak to sie kształtuje u
    was? od kiedy obowiązuje obniżenie stóp procentowych?
    --
    Adi

  • 2. Data: 2009-01-03 18:38:20
    Temat: Re: oprocentowanie kredytu w PLN
    Od: "Artur Miller" <a...@d...com>

    "Adi" <a...@g...com> wrote in message

> [...]
    > stale rosło od półtora roku i rata wzrosła z 1380 na 1540, jak to sie
    > kształtuje u was? od kiedy obowiązuje obniżenie stóp procentowych?

    to na pewno jest dobry temat na grupie o budowaniu ?? polecam
    pl.biznes.banki

    @

  • 3. Data: 2009-01-03 20:39:56
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > mój ojciec ma kredyt, jego oprocentowanie ku mojemu zdziwieniu znów
    > wzrosło od 1 stycznia tego roku a podobno miało spaść, obecnie jest 7,97 %

    Nie wiem czy jest w tym coś dziwnego, skoro lokaty podskoczyły na 7-8%.
    Wkrótce twój ojciec powinien spodziewać się 10% oprocentowania

  • 4. Data: 2009-01-04 08:04:53
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    > Nie wiem czy jest w tym coś dziwnego, skoro lokaty podskoczyły na 7-8%.
    > Wkrótce twój ojciec powinien spodziewać się 10% oprocentowania

    stopy procentowe spadają a kredyt ma iść w górę :) skąd te mądre wnioski?

  • 5. Data: 2009-01-04 10:38:15
    Od: a...@g...com

    wiadomościnews:gjo4en$avv$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie wiem czy jest w tym coś dziwnego, skoro lokaty podskoczyły na 7-8%.
    > Wkrótce twój ojciec powinien spodziewać się 10% oprocentowania

    William - jak nie wiesz o czym piszesz, to lepiej nie pisz wcale :)

    Adi: stopy procentowe rosna / spadaja z opoznieniem w stosunku do
    decyzji RPP. Sam wibor reaguje z opoznieniem, a kredyt opiera sie na
    wiborze. Tak wiec spokojnie - niech ojciec spojrzy w umowe i tam
    bedzie punkt dot. zmian oprocentowania. Stopa referencyjna juz spadla
    z 6% do 5% ale zwroc uwage na historie tych zmian:

    26.06 6,00
    27.11 5,75
    24.12 5,00

    Obnizki stop byly ledwo ~miesiac temu, nim wplynie to na stopy kredytu
    moze minac jeszcze ~3 miesiace :) I dobra wiadomosc - stopy beda
    spadac caly nastepny 2009 rok do ~4%, chyba ze kryzys bedzie glebszy
    niz analitycy przewiduja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-01-04 11:26:47
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    czyli przy wiborze 3m mojego ojca od kwietnia powinno byc mniej :)

    Adi

  • 7. Data: 2009-01-04 11:36:23
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    a i jeszcze jedno piszesz ze spadają od czerwca to dlaczeo kredyt mojego
    ojca sukcesywnie rośnie od półtora roku? najwyższa stopa była 6 % marza z
    tego co pamiętam u ojca jest 1,2 % więc skąd obecne oprocentowanie 7,97 %?

    Adi

  • 8. Data: 2009-01-04 12:04:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 12:36:23 +0100, "Adi" <a...@g...com>
    wklepał(-a):

> [...]
    >tego co pamiętam u ojca jest 1,2 % więc skąd obecne oprocentowanie 7,97 %?

    To niech zajrzy w umowę i sprawdzi, z jakiego dnia jest brany stan tego WIBOR.
    Czy np. z ostatniego dnia kwartału, a może z pierwszego, a może średnia z
    jakiegoś okresu.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 9. Data: 2009-01-04 15:18:26
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> wrote:

    > To niech zajrzy w umowę i sprawdzi, z jakiego dnia jest brany stan tego
    > WIBOR.
    > Czy np. z ostatniego dnia kwartału, a może z pierwszego, a może średnia z
    > jakiegoś okresu.

    ... i przypomni sobie, czy przypadkiem bank nie zmienił mu prowizji (aneks
    do umowy :)

    --
    Bartek

  • 10. Data: 2009-01-04 15:46:58
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    > ... i przypomni sobie, czy przypadkiem bank nie zmienił mu prowizji (aneks
    > do umowy :)

    to tak łajzy mogą?

    Adi