  • 1. Data: 2009-01-03 01:11:40
    Temat: Duch Pijanego Hydraulika
    Od: "kiki" <n...@p...dam>

    Znajomy oznajmił mi przed świętami, że mu śmierdzi kanalizą w domku
    wybudowanym 4 lata temu. Dzisiaj przysłał mi maila, że już wie co jest i
    rwie włosy z głowy. Uszczelki rur PCV rozpadają się w rękach po wyjęciu.
    Guma już nie jest gumą. Prawdopodobnie smarowali mu je ropą lub olejem od
    piły łańcuchowej i teraz są tego skutki. Remont kapitalny hydrauliki w całym
    domu.

    To tak żeby pilnować własnych wykonawców. Aż się boję na co ja mam wciskane
    te rury jedna w drugą :-)

  • 2. Data: 2009-01-03 01:23:32
    Temat: Re: Duch Pijanego Hydraulika
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 02:11:40 +0100, kiki napisał(a):

    > To tak żeby pilnować własnych wykonawców.

    Podziwiam. Po pierwsze dlatego, że musieliby chyba smarować rury
    rozpuszczalnikiem :) Oleje nie są szkodliwe dla gumy/uszczelek,
    rozpuszczalniki są. Po drugie, że im się w ogóle chciało - bo przecież
    łatwiej wciskać rury na wode z ludwikiem (i wszyscy tak robią) a ci sie
    trudzili i wciskali na jakieś paliwo rakietowe :))

    A może to Twój znajomy ma taką wyobraźnię po prostu, a tak naprawde zepsuło
    mu sie tylko jedno połączenie bo było zwyczajnie... kiepskie..?

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-01-03 01:46:07
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości news:ba0zqkfj8mz3
    > rozpuszczalnikiem :) Oleje nie są szkodliwe dla gumy/uszczelek,

    Mylisz się

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-01-03 01:48:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 02:46:07 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Mylisz się

    Daj linka, chetnie poczytam.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-01-03 02:13:18
    Od: "kiki" <n...@p...dam>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > zepsuło
    > mu sie tylko jedno połączenie bo było zwyczajnie... kiepskie..?

    No to się kompromitujesz stary... Jak ty usługi budowlane wykonujesz ? To ty
    nie wiesz, że normalną gumę zjadają wszelkie produkty ropopochodne? Nigdy
    nie słyszałeś i nie widziałeś uszczelek dorabianych nie z tego z czego
    trzeba? Ci co znajomemu montowali też nie wiiedzieli tego.
    Ja pilnowałem u siebie i przynajmniej jak byłem to używali pasty Rehau ale
    zapędy mieli do polania olejem silnikowym. Wszyscy o ludwiku mówią ale nikt
    go nie daje, bo im sie nie chce iść kupić albo zapomną.

  • 6. Data: 2009-01-03 02:22:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 03:13:18 +0100, kiki napisał(a):

    > No to się kompromitujesz stary... Jak ty usługi budowlane wykonujesz ?

    Normalnie. Nie używam produktów ropopochodnych :)

    > nie wiesz, że normalną gumę zjadają wszelkie produkty ropopochodne?

    Być może, ale nadal średnio mi sie chce wierzyć w to co napisałeś.

    > Ja pilnowałem u siebie i przynajmniej jak byłem to używali pasty Rehau ale
    > zapędy mieli do polania olejem silnikowym. Wszyscy o ludwiku mówią ale nikt
    > go nie daje, bo im sie nie chce iść kupić albo zapomną.

    No pewnie, wolą dać olej silnikowy którzy przecież każdy hydraulik ma pod
    ręką, niż tańszego ludwika.

    A z pastą Rehau to uważaj, chyba że to była jakaś specjalna hydrauliczna,
    bo smary techniczne też na gume źle działają:))

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-01-03 02:57:24
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:

    > To tak żeby pilnować własnych wykonawców. Aż się boję na co ja mam wciskane
    > te rury jedna w drugą :-)

    Na nic nie są wciskane. U Ciebie podobno nie dawali uszczelek wcale.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 8. Data: 2009-01-03 08:33:38
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Na nic nie są wciskane. U Ciebie podobno nie dawali uszczelek wcale.

    Latwo sprawdzic kamera termowizyjna z ogniwem kriogeniczym. :-DDD

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-01-03 09:26:16
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    > A z pastą Rehau to uważaj, chyba że to była jakaś specjalna hydrauliczna,
    > bo smary techniczne też na gume źle działają:))

    Pasta Rehau Gleitmittel (chyba tak się pisze) jest specjalną pastą
    poślizgową dla ułatwienia montażu rur.

    pozdrawiam,
    Druid29

  • 10. Data: 2009-01-03 09:29:11