  • 1. Data: 2009-01-02 22:16:41
    Temat: Re: lepszy/drozszy panel czy tansza deska?
    Od: Bing <k...@w...pl>

    On Wed, 31 Dec 2008 13:33:09 +0100, Sebcio wrote:

    > Po tych pięciu latach panele można zdjąć i założyć nowe. Szybciej
    > czyściej niż w przypadku cyklinowania, do tego można zmienić kolorystykę
    > podłogi :)

    szybciej tak, ale czy lepiej nie i czy taniej ???

  • 2. Data: 2009-01-03 10:48:02
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Bing" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > szybciej tak, ale czy lepiej nie i czy taniej ???

    Taniej. Panele są tańsze od cyklinowania. I na pewno nie kwalifikują się do
    wymiany po 5 latach. Ja mam w jednym pokoju już 8lat, są bez zastrzeżeń, w
    drugim 6, jest jeden odprysk od rozbitego wazonu. Wiec 10-15 lat spokojnie
    wytrzymają. Cyklinowanie parkietu to syf, sprzątanie, przeprowadzka dzieci
    do babci itd. Miałem to i dlatego drugiego cyklinowania już nie było tylko
    panele na nie.