  • 1. Data: 2009-01-02 14:28:07
    Temat: Re: KOMIN - wielkie mi co?
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    a...@g...com pisze:

    > Tak! Koniecznie z przewiazaniem komina ze sciana :) Z czego bedziesz
    > murowal sciane ? Jak z porothermu to on ma 25cm i wszystko ladnie
    > pasuje - warstwa porothermu = 3 warstwy cegly. Akurat nie mam fotki z
    > parteru, tylko z piwnicy:
    >
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=736

    Adamie - to przewiązanie to pewnie w innym miejscu było - tu go nie
    ma.... ;-)

    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-01-02 14:50:20
    Od: a...@g...com

    On 2 Sty, 15:28, MichałG <g...@w...pl> wrote:

    > Adamie - to przewiązanie to pewnie w innym miejscu było - tu go nie
    > ma.... ;-)

    Zapewniam, ze jest ;)
    Z drugiej strony widac ladniej:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=684

    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2009-01-03 10:47:19
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    a...@g...com pisze:

    > Zapewniam, ze jest ;)
    > Z drugiej strony widac ladniej:
    >
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=684

    tak lepiej!...;-). Jednak gdybym miał to osobiście murować to wiązanie
    zrobiłbym na szer. całego pustaka a nie na połowę. Ale przy 2
    kondygnacjach to bez znaczenia.
    M.