  • 11. Data: 2009-01-04 16:32:11
    Temat: Re: oprocentowanie kredytu w PLN
    Od: a...@g...com

    On 4 Sty, 12:36, "Adi" <a...@g...com> wrote:
    > a i jeszcze jedno piszesz ze spadają od czerwca to dlaczeo kredyt mojego

    Nie! Przypatrz sie dobrze;) W czerwcu bylo max - i tak do konca
    listopada. Dopiero koncem listopada byla pierwsza obnizka. Trzeba wiec
    troche cierpliwosci nim obnizki "dojda" do uzytkownika koncowego ;)

    > ojca sukcesywnie rośnie od półtora roku? najwyższa stopa była 6 % marza z
    > tego co pamiętam u ojca jest 1,2 % więc skąd obecne oprocentowanie 7,97 %?

    Bo to nie stopa referencyjna jest w umowie tylko z reguly WIBOR 3M, a
    ten zalezy od owej stopy. Jednak to nie to samo! :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2009-01-04 16:32:58
    Od: a...@g...com

    On 4 Sty, 16:46, "Adi" <a...@g...com> wrote:

    > to tak łajzy mogą?

    Moga to, co jest w umowie :) Wystarczy przeczytac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2009-01-04 20:26:19
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adi" <a...@g...com> wrote:

    > to tak łajzy mogą?

    W porozumieniu z Tobą - tak (chyba, że w umowie jest inaczej). Jeśli się nie
    możecie porozumieć - możesz wypowiedzieć umowę :)

    --
    Bartek

  • 14. Data: 2009-01-05 11:04:27
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > jakie macie oprocentowanie kredytu w PLN chodzi mi głównie o PKO w którym
    > mój ojciec ma kredyt, jego oprocentowanie ku mojemu zdziwieniu znów
    > wzrosło od 1 stycznia tego roku a podobno miało spaść, obecnie jest 7,97 %
    > stale rosło od półtora roku i rata wzrosła z 1380 na 1540, jak to sie
    > kształtuje u was? od kiedy obowiązuje obniżenie stóp procentowych?

    przeczytaj umowę to będziesz wiedział (jak stopy rosły a oprocentowanie nie
    to Ciebie to nie dziwoło??)
    nawet w tym samym Banku data przeliczenie oprocentowania zmiennego może być
    (i zazwyczaj jest) różna dla różnych umów
    kolejan sprawa że oprocentowanie zależy od WIBORu a WIBOR to nie to samo co
    stopy procentowe NBP

  • 15. Data: 2009-01-05 12:24:29
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Z tymi oprocentowaniami to trochę tak ja z benzyna na stacjach. Co ma
    cena barylki ropy na gieldzie w Londynie do stacji na moim osiedlu?
    Niby nie wiele a jednak. jeśli tam rosnie to u mnie rosnie nastepnego
    dnia jak tam spada to u mnie tez spada (tylko troche mniej) ale po
    miesiacu.
    Z kredytami podobnie

    Pozdrawiam
    Dy