  • 121. Data: 2016-05-16 22:44:59
    Temat: Re: 200 tysiecy kodowcow
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 22:35:34 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > buahahaha. Wtedy kiedy jest to wygodne oceniającemu.

    mnie wystarczy weryfikowac zrodla. Nie lubie byc informowany tylko z jednej strony.

    b.

  • 122. Data: 2016-05-16 22:45:31
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-16 o 20:16, masti pisze:

    > prawnicy jak najbardziej mogą się dogadać i jednoznacznie wskazują na
    > łamanie prawa

    W sumie to sie zgadzam. Kto zlamal pierwszy?

    > mał mnie interesują twoje wyobrażenia.

    Dziwie sie, ze to Ci wisi.

    > a co zrobił dobrego?

    Tamci sami sie przyznali, ze nic nie zrobili. Nie przeszkadza Ci to?
    Sami mowili, ze swiadomie poobsadzali stolki dla stanowisk. Tak powinno
    byc? A co zrobili przez osiem lat z emeryturami poza zabraniem kasy z
    OFE? Podniesli wiek jednorazowo, choc wielu mowi, ze te zmiany to za
    malo? Osiem lat to za malo na zmiany w prawie podatkowym? Cos zrobili z
    demografia? A zapomnialem piecset na kazde dziecko:
    http://superbiz.se.pl/wiadomosci-biz/po-przebila-pis
    -500-zl-na-kazde-dziecko-od-lipca_774370.html
    Niestety durny PIS sie na to nie zgodzil. Chcesz to babraj sie w tym
    gownie sam.

    > Wskażesz jakiekolwiek propaństwowe działania?

    Daruj sobie robienie ze mnie adwokata partii ktorej nie wybieralem.
    Wiele sie nie spodziewam, choc niektore rzeczy mi sie podobaja. Z
    drugiej strony moze i masz racje. Lepsze dla kraju bylo nic nierobienie
    przez poprzednikow niz nieudolna proba naprawy tego. Jak bedzie to sie
    okaze. Pewno jest to, ze tamtym sie nie chcialo. Niestety obecni chyba
    nie potrafia.

    > np. poprawę prawa? albo zmniejszenie wydatków budżetu? Albo poprawę
    > wizerunku na arenie międzynarodowej? albo coś innego?

    Myslisz, ze sie przejmuje tym, ze jakis Holender poucza nas o demokracji
    wskazujac na zadyme z TK, choc w jego kraju takowego nie ma?
    Bez jaj. Podobnych adwokatow demokracji nam nie potrzeba.

    TK

  • 123. Data: 2016-05-16 22:46:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > W sumie to sie zgadzam. Kto zlamal pierwszy?

    ten kto odmówił wykonania wyroków TK. Podpowiesz mi kto to był?

    > Dziwie sie, ze to Ci wisi.

    a czemu miałyby mnie interesować?

> [...]
    > wskazujac na zadyme z TK, choc w jego kraju takowego nie ma?
    > Bez jaj. Podobnych adwokatow demokracji nam nie potrzeba.

    Art. 190. 1. Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie
    obowiązującą i są ostateczne.
    wskażesz kto to łamie?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 124. Data: 2016-05-16 22:46:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > mnie wystarczy weryfikowac zrodla. Nie lubie byc informowany tylko z jednej strony.

    jakie inne źródło masz na to co zrobiła redakcja?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 125. Data: 2016-05-16 22:49:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news-t
    rybunal-partyjnych-cwaniaczkow,nId,1933070

    fajne masz autorytety. partyjny propagandysta jako źródło

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 126. Data: 2016-05-16 22:51:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

  • 127. Data: 2016-05-16 22:52:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Odpisze tak. Nie mam Cie wpisanego do dowodu osobistego i nie jest dla mnie wazne
    czy Ci sie cos oplaci albo nie oplaci. A tak na powaznie. Jesli rzad cos promuje i do
    czegos masowo doplaca to znaczy ze chce zeby to sie rozwijalo.

    Ale nakaz oddawania 30% energii z niedotowanych paneli nie ma nic
    wspolnego z dotacjami. Poza tym skupiane sie na weglu i ubijaniu innych
    inicjatyw jest idiotyczne.

    Pozdro.. TK

  • 128. Data: 2016-05-16 22:57:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 22:50:34 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jakie inne źródło masz na to co zrobiła redakcja?

    policje, dziennikarzy wiadomosci i nawet własne obliczenie. Abo mi sie chciało :) Mi
    wyszło mniej.

    b.

  • 129. Data: 2016-05-16 23:01:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-16 o 22:44, Budyń pisze:

    > mnie wystarczy weryfikowac zrodla. Nie lubie byc informowany tylko z jednej strony.

    Ej a to ratusz sie nie przyznal do przyjecia zlych danych wejsciowych?

    Pozdro.. TK

  • 130. Data: 2016-05-16 23:05:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 22:48:11 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > wskazują poza paroma, ale oczywiście sędziowie TK, Naczelna rada
    > adwokacka i uczelnie prawnicze się nie znają.
    > PS: Konstrytucja Rzeczypospolitej
    > Art. 190. 1. Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie
    > obowiązującą i są ostateczne.

    no swietnie. Tylko ze te wszystkie wydziały itd interpretują prawo jakby w
    konstytucji nie było jeszcze jednego artykułu dotyczacego TK, który zapomniałes
    przytoczyc.
    No i trzeba pamietac - te korporacje prawnicze sa stroną w sprawie. I wiedzą ze im
    pis sie tez do dupy dobierze.

    > bełkot.

    ale na tym polega problem -spotyka sie dwoch prawników jest mówi jedno, drugi drugie,
    a nikomu nie zalezy na rozwiazaniu sporu.

    trybunał jest obsadzony przez poprzedni uklad i miał władzę sparaliżować nową władze
    tak by szybko władze odzyskac.

    > bełkot. PiS ubija TK bo chce rządzić bez kontroli sądów

    zgoda, nie moze rząd wybrany w wyborach miec nad soba władzy wybranej w poprzednich
    wyborach i stosującą celowy sabotaż.

    odpusci do grudnia gdy rzeplinski odejdzie, a opozycja nie odpusci bo własciwie to
    jedyny powód do protestów.

    > nie jedyny. Ale właśne przyznałeś, że łamią prawo i to świadomie

    Swiadomie unieczynniaja trybunał. A ze platfusy sie podłożyli to pis ich dyma bez
    mydła.

    b.