  • Data: 2013-06-06 15:45:33
    Temat: Re: 230 V zamiast 220
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:eac71918-d177-4bcc-9ade-5a4eebb71872@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 14:53:29 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > pod puszki, wi�c pewnie w dwa tygodnie popo�udniami si� uwiniemy.

    > A co Ty tam chcesz 2tygodnier robić.
    > Ja swoją instalację samemu w kilka popołudni położyłem. Bruzd nie robiłem
    > bo i po co- przewody do suporeksu uchwytami mocowałem, tynki zakryły.

    Ja u siebie dawałem w bruzdach i bez tynków - tylko gładzie. W sumie nie
    wiem, nie pytałem jak tam te kable będziemy ciągnąć, po prostu założyłem że
    tyle to potrwa mając w pamięci że u mnie zajęło to prawie miesiąc, ale u
    mnie cześć instalacji szła w peszlach po podłodze i nad poddaszem, więc było
    trochę zabawy z wciąganiem kabli.

    Tak czy inaczej najwięcej czasu zeszło na planowanie czy gniazdko ma być tu
    czy może pół metra dalej aby było wygodnie.

    Pozdrawiam
    Ergie