  • Data: 2019-11-03 13:44:30
    Temat: Re: 5 stysi za dwa dni
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.11.2019 16:45, Ghost wrote:

    > Klasyczny schmat pracy serwisanta - jesli jest usterka, to najpierw
    > czyscimy elektrode zaplonowa. Serio, serio, 100% z nich tak dziala.
    > Nawet jesli zaplon jest kociol pali, a usterka polega na czyms oddalonym
    > o trzy parseki od elektrody.

    To normalne. Próbują naciągnąć na usterki, których nie ma.
    Mnie kiedyś w warsztacie chcieli oszukać na pompę paliwa, którą
    wymienili (niby) w zbiorniku.
    Ja tylko poprosiłem o starą pompę i się zaczęło.... W końcu za usługę
    naprawy przerwanego przewodu, a raczej końcówki zaśniedziałej do pompy
    nie zapłaciłem nic.
    Dokładnie tak samo jest z serwisantami pieców. Nigdy nie miałem dobrego
    zdania o nich.