eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-17 22:14:30
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-17 19:36, Adam pisze:

    > To po co w ogole pisali? :-) Gdyby chcieli cos robic na boku to by robili
    > bez pisania o tym.

    Pisza bo musza. Nauczyli juz ich np. za skanowanie sieci wifi, ale nie
    ma watpliwosci, ze sa pazerni.

    > Ale sa uczciwi i pisza oficjalnie ze tresci sa skanowane

    Bo takie jest prawo, a nie dobra wola. Skanowanie email zeby podsunac
    reklame to robienie z ludzi pionkow do zarabiania kasy. Tobie moze i
    pasuje. Ja uwazam, ze skoro tak to niech internet i komputer daja za
    darmo, a nie sami mamy za to placic zeby mieli na czym nam te reklamy
    podsylac.
    Przez te reklamy niemal caly internet staje sie nieznosny. Ale to moze i
    dobrze, bo jak tak dalej pojdzie to ten waz sam sie zje.

    Pozdro.. TK