eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-17 22:59:05
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 22:14:30 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Bo takie jest prawo, a nie dobra wola. Skanowanie email zeby podsunac
    > reklame to robienie z ludzi pionkow do zarabiania kasy. Tobie moze i
    > pasuje. Ja uwazam, ze skoro tak to niech internet i komputer daja za
    > darmo, a nie sami mamy za to placic zeby mieli na czym nam te reklamy
    > podsylac.

    No ja Cie przepraszam ale oni skanuja maile w *darmowej* poczcie.
    Rozumiesz? Dostajesz od nich konto pare GB za darmo. I jeszcze masz czelnosc
    rzadac od nich za darmo internetu i komputera :) No nie rob jaj :)
    Nie podoba Ci sie - nie uzywasz. Nikt Cie do tego nie zmusza. Mozesz sobie
    kupic konto u mnie za trzy stowy za rok :)

    > Przez te reklamy niemal caly internet staje sie nieznosny. Ale to moze i
    > dobrze, bo jak tak dalej pojdzie to ten waz sam sie zje.

    Tyle ze to nie google umieszcza reklamy a sami reklamodawcy.
    Masz sklep nie? Masz w nim jakies ulotki lokalnych firm? Albo chociaz
    wizytowki na ladzie? To dzialasz dokladnie tak samo jak google :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.