    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A nie mówiłem.
    Date: Sat, 15 Oct 2022 18:15:16 +0200

    Fri, 14 Oct 2022 10:48:30 -0700 (PDT), w
    <14c44953-09d0-4b3a-b2dd-bb0ee9f422adn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Będzie wiadomo ile szczepionek kupić. Ale na wirusa brodawczaka tylko połowę bo
    połowa to dziewczynki są szczepione na brodawczaka. Bazując na danych demograficznych
    władza wie ile będzie potrzebowała mieszkań komunalnych. Jeśli praktycznie w żadnym
    mieście nie buduje się mieszkań komunalnych to znaczy że ilość ludzi spadnie. Wszyscy
    się cieszymy że tobie się udało. A co będzie jak za dwa lata okaże się że ci co
    wczoraj nie mieli pieniędzy mogą kupić mieszkanie na rynku wtórnym za 100 tysięcy i
    że tendencja jest taka że będą mogły być jeszcze tańsze?

    1. Chłopców też się szczepi na brodawczaka.
    2. Władza wie ile mieszkań komunalnych potrzeba, tylko że w każdym mieście ich
    brakuje

    Taka twoja żenująca "wiedza".