  • 1. Data: 2011-01-21 22:53:29
    Temat: A slonca ciagle brak.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    Coraz bardziej dochodze do wniosku, ze dane z np. programu kolektorek nie
    biora sie z rzeczywistosci i ustawienie kolektorow na 50 stopni tez
    watpliwe. Inwestycje w drogie prozniowe coraz bardziej pod znakiem
    zapytania.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-01-22 00:54:06
    Temat: Re: A slonca ciagle brak.
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
> [...]
    > biora sie z rzeczywistosci i ustawienie kolektorow na 50 stopni tez
    > watpliwe. Inwestycje w drogie prozniowe coraz bardziej pod znakiem

    Bo to są sprzęty dla mieszkańców afryki, ameryki części południowej,
    aurstralii i może południa włoch.
    U nas w PL to wielkie wyłudzanie kasy. Nie wiem czy są dotacje czy nie ale
    jeśli są u nas to zamiast na to gówno trzeba było drogę zrobić, bo bo naszej
    "międzystanowej" nie daje się już jeździć.

  • 3. Data: 2011-01-22 07:15:28
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    > U nas w PL to wielkie wyłudzanie kasy.

    Mysle ze nie do konca tak - mówi sie jasno ze zimę pod tym wzgledem mozna
    sobie w buty włożyć - zysków z solarów nie będzie. Natomiast jesień i wiosna
    to moze być to. Myśle ze przy odpowiedniej baterii solarów sezon grzewczy
    mozna by skrócic do 2-3 miesięcy.

    b.

  • 4. Data: 2011-01-22 07:52:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > wiosna to moze być to. Myśle ze przy odpowiedniej baterii solarów sezon
    > grzewczy mozna by skrócic do 2-3 miesięcy.

    Tylko jakim kosztem?

    Kris

  • 5. Data: 2011-01-22 07:56:40
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Tylko jakim kosztem?

    Takim zeby inwestycja zwróciła sie góra 15lat. A kolektorów trzeba mieć z
    50m2. Wiec niby niemożliwe- jedynie jakies samoróby wchodzą w gre.

    b.

  • 6. Data: 2011-01-22 12:39:46
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Tylko jakim kosztem?

    Gdyby zainwestować w nie milion dolarów :-)

  • 7. Data: 2011-01-22 12:40:58
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Takim zeby inwestycja zwróciła sie góra 15lat. A kolektorów trzeba mieć z
    > 50m2. Wiec niby niemożliwe- jedynie jakies samoróby wchodzą w gre.

    Za 15 lat to te solary będą już do wymiany, zrobią się nieszczelne,
    materiały zostaną załatwione przez słońce.

  • 8. Data: 2011-01-22 13:58:27
    Od: "Papso Smerfo" <r...@k...sz>

    Órzytkownik "kiki" napisał>

> [...]
    > jeśli są u nas to zamiast na to gówno trzeba było drogę zrobić, bo bo
    > naszej "międzystanowej" nie daje się już jeździć.

    myślisz że jak w afryce czy australii niebo będzie zasłonięte chemitralami
    jak u nas to te kolektory będo działać?:O)

  • 9. Data: 2011-01-22 14:50:43
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Za 15 lat to te solary będą już do wymiany, zrobią się nieszczelne,
    > materiały zostaną załatwione przez słońce.

    Ja właciwie cały dom to mam samoróbe - mam sie juz bać? :-)

    b.

  • 10. Data: 2011-01-22 15:07:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Bo to są sprzęty dla mieszkańców afryki, ameryki części południowej,
    > aurstralii i może południa włoch.

    A skad to przekonanie?
    Gdybym mieszkal w Australii to wode grzalbym beczka czy czym kolwiek.

    > U nas w PL to wielkie wyłudzanie kasy.

    Jakie tam wyludzanie. W zeszlym roku do jesieni wody cieplej mi nie
    brakowalo. Ale zima to jednak co innego i o tym co jakis czas staram sie tu
    pisac.

    > Nie wiem czy są dotacje czy nie ale jeśli są u nas to zamiast na to gówno
    > trzeba było drogę zrobić, bo bo naszej "międzystanowej" nie daje się już
    > jeździć.

    A to jest calkowita racja.

    Pozdro.. TK