  • Data: 2011-08-17 23:42:08
    Temat: Re: AGD - fakt czy chłyt małketingowy ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" j2gac2$1jm$...@n...task.gda.pl

    > nie wiem co wg ciebie znaczy wąskie/płytkie ale 47cm i 6kg są

    > sam mam taką tylko na 5,5 kg

    Zależy jak mierzyć. Ja mam od obudowy brodzika do drzwi szafki
    zaledwie 48 cm -- przed chwila mierzyłem. :) (dokładnie
    482 mm z dokładnością ponoć milimetrową) Po zdjęciu drzwiczek
    jest więcej -- 498 mm... Obudowa jest ,,okrągła'' i drzwi szafki
    są ,,okrągłe'', więc jest króciuteńkie wąskie gardełko typu )(.

    Dla mnie każdy centymetr to dużo w tym wymiarze. :)

    Candy jest jednak węższa. I mieści w sobie ponoć 7 kg.
    Ponoć -- jeśli włożę (jakimś cudem) 7 kg, będę miał
    kłopoty z praniem. Po odwirowaniu robi się miejsce
    na kolejny ,,wsad'', ale w trakcie wkładania i prania
    raczej nie ma miejsca nawet na 7 kg suchych brudów.

    Może te ,,suche'' mają być suche przy wilgotności względnej
    powietrza wynoszącej 80% -- ja raczej celuję w 40%... Zimą
    było nawet mniej a i teraz (po godzinie suszenia) schodzę
    w łazience poniżej 30%, nawet do 20%. :)

    -=-

    Nie wiem, jak duże są te pralki Boscha na 6 kg -- może mają
    większe bębny niż Candy na 7 kg. Ale wymiary zewnętrzne też
    są da mnie ważne. Teraz już nie ważę prania, ale ładuję
    pralkę do pełna -- i tak nie wejdzie tam więcej niż 7 kg.

    -=-

    BTW -- Siemens i Bosch to ta sama firma, jeśli chodzi o pralki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'