  • 11. Data: 2021-11-19 20:27:18
    Temat: Re: Ahoj stara wiara
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-18 o 18:28, Uzytkownik pisze:

    > Witaj, ach witaj. Gdzie żeś się to bywał, podziewał? Już miałem takie
    > złe myśli, że Cię dopadł ten szalejący ... skurczybyk.

    A dopadł, dopadł. Na szczęście bez strat.

    > A grupa, jak grupa. Jeszcze trochę i przekroczy granicę absurdu, bo
    > ubywa normalnych userów, z którymi było można normalnie podyskutować.
    > Teraz grupą rządzi podstarzała dzieciarnia z przeogromnymi kompleksami ;)

    Czyli standard. :-)

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2021-11-19 20:29:53
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-18 o 20:28, Runt pisze:

    > "zenus", nadęta zakompleksiona kanalio - najwyzszy czas byś się po
    > prostu przymknął. na p.s.p nie pojawiaj się bo cię zgnoję! v;-)))

    Mimo upływu lat widzę wiąż te same emocje przy tych samych nickach.
    Normalnie poczułem się jak w domu.

    Kikiego postów nie widzę. Wyemigrował do ukochanych Chin czy jak?

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2021-11-19 20:31:57
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-18 o 19:29, sirapacz pisze:

    > umiera, umiera i umrzeć nie może :)))
    > wb

    Kurde, my to dinozaury już jesteśmy.
    Przyszedł mój syn, zerka przez ramie i pyta - a co to jest?

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2021-11-19 23:35:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-19 o 20:29, maniek4 pisze:

    > Mimo upływu lat widzę wiąż te same emocje przy tych samych nickach.
    > Normalnie poczułem się jak w domu.
    Witaj. Miałeś mnie odwiedzić jak się wybierałeś na południe :)

    > Kikiego postów nie widzę. Wyemigrował do ukochanych Chin czy jak?
    Chyba nie, pisze jeszcze na elektronice. Adam Sz się wkurzył na troli
    którzy mu strasznie zaczeli dokuczać i sobie poszedł.

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2021-11-20 08:06:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 19 listopada 2021 o 20:29:57 UTC+1 maniek4 napisał(a):
    .

    > Kikiego postów nie widzę. Wyemigrował do ukochanych Chin czy j

    Kiki dzielnie walczy ze spam na mordpliku.

  • 16. Data: 2021-11-20 13:41:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 19 listopada 2021 o 20:24:37 UTC+1 maniek4 nap.
    > W tym roku odwiedziłem Stilo. Pamietasz?

    W ostatnim tygodniu sierpnia i tak do 10 września w linii prostej ze 3 km od latarni
    był wysyp rydzy.
    Co 3 dzień po 2 kosze przynosiliśmy z żoną.
    Takie super miejsce utrafiliśmy, 50m od drogi
    Ps
    Gdzie kwaterowales?

  • 17. Data: 2021-11-22 20:56:42
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-20 o 13:41, Kris pisze:
> [...]
    latarni był wysyp rydzy.
    > Co 3 dzień po 2 kosze przynosiliśmy z żoną.
    > Takie super miejsce utrafiliśmy, 50m od drogi

    Ja byłem w połowie sierpnia. W morzu stała chyba jakaś platforma
    wiertnicza. Grzybów nie zbieram bo się nie znam.

    > Ps
    > Gdzie kwaterowales?

    W Łebie.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2021-11-22 21:07:04
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-19 o 23:35, Janusz pisze:

    > Witaj. Miałeś mnie odwiedzić jak się wybierałeś na południe :)

    A witaj Januszu.
    Na południu jestem co rok. Przez Twoje miasto, które wręcz uwielbiam
    zimową porą, przejeżdżam w stronę Szczyrku. Za każdym razem zastanawiam
    się w którym to miejscu mniej więcej Janusz mieszka. Pamiętam, że na
    zboczu, bo Ci wieje. :-) Jadąc obwodnicą na wschód stawiam na zbocze po
    lewej stronie, bo tam widzę sporo domków i jakoś tak mi pasuje. Nie wiem
    co to za góra.

    > Chyba nie, pisze jeszcze na elektronice. Adam Sz się wkurzył na troli
    > którzy mu strasznie zaczeli dokuczać i sobie poszedł.

    No tak. Ale tak całkiem bez winy to on nie bywał. Nonszalancki styl bywa
    irytujący, ale nie będę oceniał sytuacji, której nie widziałem. Jakby
    nie patrzeć trochę szkoda.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2021-11-22 21:07:46
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-20 o 08:06, Kris pisze:
    > piątek, 19 listopada 2021 o 20:29:57 UTC+1 maniek4 napisał(a):
    > .

    > Kiki dzielnie walczy ze spam na mordpliku.

    Że jak??

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2021-11-22 21:10:53
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-22 o 21:07, maniek4 pisze:

    > No tak. Ale tak całkiem bez winy to on nie bywał. Nonszalancki styl bywa
    > irytujący, ale nie będę oceniał sytuacji, której nie widziałem. Jakby
    > nie patrzeć trochę szkoda.

    A jeszcze Budyń gdzie?

    Pozdro.. TK