  • 21. Data: 2021-11-22 21:22:15
    Temat: Re: Ahoj stara wiara
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://ibb.co/wKB47j9

    > W Łebie.

    A to 50 metrów obok mojej chaty przejeżdżałeś zapewne;)

  • 22. Data: 2021-11-22 21:23:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://groups.google.com/g/pl.internet.mordplik

  • 23. Data: 2021-11-22 21:27:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 22 listopada 2021 o 20:56:45 UTC+1 maniek4 napisał(a):

    > W Łebie.

    Największa samowolę budowlana zwiedzileś przy okazji pobytu na Kaszubach??

    Zamek w Łapalicach.
    https://www.google.com/amp/s/www.money.pl/gospodarka
    /wiadomosci/artykul/zamek-w-lapalicach,112,0,2410864
    .html%3famp=1

  • 24. Data: 2021-11-22 22:08:21
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-22 o 21:22, Kris pisze:

    > https://ibb.co/wKB47j9

    O to to..

    > A to 50 metrów obok mojej chaty przejeżdżałeś zapewne;)

    Kułde, nigdzie na płocie nie było Kris Home. Fiata Multipli też nie
    widziałem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2021-11-22 22:11:36
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-22 o 21:27, Kris pisze:

> [...]
    >
    > Zamek w Łapalicach.
    > https://www.google.com/amp/s/www.money.pl/gospodarka
    /wiadomosci/artykul/zamek-w-lapalicach,112,0,2410864

    O kurde...
    Nie zwiedziłem. Może w przyszłym roku.. O ile jeszcze tam dojadę.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2021-11-22 22:14:24
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-22 o 21:23, Kris pisze:

    > https://groups.google.com/g/pl.internet.mordplik

    Ooo, czyli budowlańców nie lubi jeszcze bardziej. Okapu Bora chyba nie
    kupił.

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2021-11-22 22:49:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-22 o 21:07, maniek4 pisze:

    > A witaj Januszu.
    > Na południu jestem co rok. Przez Twoje miasto, które wręcz uwielbiam
    > zimową porą, przejeżdżam w stronę Szczyrku. Za każdym razem zastanawiam
    > się w którym to miejscu mniej więcej Janusz mieszka. Pamiętam, że na
    > zboczu, bo Ci wieje. :-) Jadąc obwodnicą na wschód stawiam na zbocze po
    > lewej stronie, bo tam widzę sporo domków i jakoś tak mi pasuje. Nie wiem
    > co to za góra.
    Dobrze kombinujesz, ta pierwsza to Gaiki (chodzę tam na spacery), a tak
    to całe pasmo jest z Równicą na czele, potem jest dolinka z drogą do
    Międzybrodzia i pasmo Magurki.

    > No tak. Ale tak całkiem bez winy to on nie bywał. Nonszalancki styl bywa
    > irytujący, ale nie będę oceniał sytuacji, której nie widziałem. Jakby
    > nie patrzeć trochę szkoda.

    Ano.
    Zwiedzałem jego dom jak się jeszcze budował a raczej już kończył bo
    agregat od niego kupiłem :)

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2021-11-22 22:49:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-22 o 21:10, maniek4 pisze:

    > A jeszcze Budyń gdzie?

    A był jeszcze niedawno.

    --
    Janusz

  • 29. Data: 2021-11-25 14:50:44
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-22 o 22:49, Janusz pisze:

    > Dobrze kombinujesz, ta pierwsza to Gaiki (chodzę tam na spacery), a tak
    > to całe pasmo jest z Równicą na czele, potem jest dolinka z drogą do
    > Międzybrodzia i pasmo Magurki.

    Nigdy nie ma czasu pozwiedzać tamtej okolicy. Przejeżdżam jadąc na narty
    i głównie po to i szkoda tracić dnia. Wieczorem jak bywam w Bielsku to
    ciemno i późno na przechadzki. Miasto ładne i ładnie położone.

    > Ano.
    > Zwiedzałem jego dom jak się jeszcze budował a raczej już kończył bo
    > agregat od niego kupiłem :)

    Daleko do siebie nie macie. Teraz dzieci bawi. Mam nadzieję, że u niego
    wszystko dobrze.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2021-11-25 21:54:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-25 o 14:50, maniek4 pisze:

    > Nigdy nie ma czasu pozwiedzać tamtej okolicy.
    Wiadomo, wszyscy tak mamy :(

    > Daleko do siebie nie macie.
    Nawet gdybym chciał go odwiedzić to bym do niego nie trafił.
    > Teraz dzieci bawi. Mam nadzieję, że u niego
    > wszystko dobrze.
    To już ma kolejne, wtedy chyba już miał.

    --
    Janusz