  • 1. Data: 2009-05-17 10:45:04
    Temat: Armatura z Ikei
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Właśnie staram się doszukać kto jest producentem i jakiś opinii o
    armaturze z ikei. Wiem że jest dużo innych firm, ale jest tam kran z
    prysznicem do kuchni którego cena 499 zł jest bardzo atrakcyjna na tle
    konkurencji.
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90060546

    Max

  • 2. Data: 2009-05-17 11:32:53
    Temat: Re: Armatura z Ikei
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie wiem czy ten sam model, ale działa już niemal 10 lat bez żadnych napraw.
    Co prawda światowe centra wytwórcze nieco się przesunęły na wschód w ciagu tylu lat.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-05-17 12:16:48
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Mam kran kuchenny z Ikei już chyba 8 lat i jedyne, co mu mogę zarzucić, to
    to, że się "wyrobił" i przy niewielkim otwarciu sam się zamyka pod wpływem
    ciężaru dźwigni.
    Jacek

  • 4. Data: 2009-05-18 05:13:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MM wrote:
> [...]
    > armaturze z ikei. Wiem że jest dużo innych firm, ale jest tam kran z
    > prysznicem do kuchni którego cena 499 zł jest bardzo atrakcyjna na tle

    mam go i wygląda na solidnie wykonany kawał armatury.

  • 5. Data: 2009-05-18 13:44:15
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 17 May, 12:45, MM <m...@p...change.hand> wrote:
> [...]
    > armaturze z ikei. Wiem że jest dużo innych firm, ale jest tam kran z
    > prysznicem do kuchni którego cena 499 zł jest bardzo atrakcyjna na tle

    O gustach się nie dyskutuje więc nie będę komentował wyglądu, ale 499
    jest konkurencyjne bo drogie?
    Zdecydowanie są droższe i nawet na droższe od razu wyglądają, np
    http://www.grohe.pl/t/91_8992.html poniżej 1k raczej nie da rady
    kupić.
    A jeśli ma być jednak konkurencja w dół to za 100-200 zł można kupić
    krany kuchenne z wyciąganą wylewką (nie wiem czy z oddzielnym
    prysznicem, bo to faktcznie chyba mało spotykane, a o gustach się nie
    dyskutuje) i ceramicznymi zaworami (ważne ze względu na trwałość).
    Nie wierzę że dwa tańsze rozwiązania będą mniej trwałe niż to jedno,
    też chińskie.

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2009-05-18 14:07:31
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości
> [...]
    > armaturze z ikei. Wiem że jest dużo innych firm, ale jest tam kran z
    > prysznicem do kuchni którego cena 499 zł jest bardzo atrakcyjna na tle

    499 to konkurencyjna cena? Przeciez za 1/3 tej tej kwoty kupisz conajmniej
    tak samo dobra/niezawodna armaturę.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-05-21 15:00:57
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    kris wrote:

    > 499 to konkurencyjna cena? Przeciez za 1/3 tej tej kwoty kupisz conajmniej
    > tak samo dobra/niezawodna armaturę.

    Za taki design to konkurencyjna cena.Wiem że mogę kupić KFA i to dobra
    firma i cena niższa.

    Max

  • 8. Data: 2009-05-21 20:38:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MM wrote:

    > Za taki design to konkurencyjna cena.Wiem że mogę kupić KFA i to dobra
    > firma i cena niższa.

    tja chincycka tandeta.

    KFA to tandeta.

  • 9. Data: 2009-05-25 06:11:49
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > tja chincycka tandeta.
    >
    > KFA to tandeta.

    Który kranik do kuchni polecacie z Ikei? Podoba mi się design jednego kilku
    modeli np za ok 200 zł z termostatem. To jest tanio czy drogo? W sklepie
    "obok" nie mają wogóle baterii termostatycznych!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/