  • 31. Data: 2021-08-29 23:40:00
    Temat: Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/08/2021 17:23, ddddddddddddd wrote:
    > wiem, że niektórzy muszą w telewizji usłyszeć, że panuje komunizm

    Nie masz pojęcia czym jest komunizm. To co obecnie panuje w wielu
    krajach, to zakamuflowany socjalizm zmielony z pseudo wolnym rynkiem. Z
    komunizmem nie ma nic wspónego. Jesli chcesz zobaczyć komunizm w
    mikroskali w akcji to proponuje obejrzeć sobie jak dziala typowy
    izraelski kibuc. Bliżej esencji komunizmu nie będzie.

    Dużo ludzi rzuca hasłami "komunizm" bez pojmowania istoty rzeczy.
    Dlatego poczytaj do kibucach, może rozjaśni się dlaczego cokolwiek teraz
    mamy, komunizmem nazwać nie można.

  • 32. Data: 2021-08-30 07:53:30
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Jak gówno nie umie pływać to mówi że woda za rzadka. Czytnik Googla skonfigurowało
    google. Mam wyjebane na to że inni używają prehistorycznych narzędzi.

    przecież napisałem że mam wywalone na to, że ty nie potrafisz normalnie
    napisać posta i nie mam zamiaru tego poprawiać. Jak dla mnie jest
    nieczytelne, to nie czytam - a jak odpowiadam, to nie poprawiam twojej
    części, bo to tobie utrudnia czytanie, a nie mi

  • 33. Data: 2021-08-30 08:09:45
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-29 o 21:08, Uzytkownik pisze:
    k się sprzeciwisz kriskowi lub zenusiowi próbując prostować wymyślone
    > przez nich kłamstwa to będą za Tobą latali po grupach dyskusyjnych i
    > będą Cię obszczekiwali wymyślając co raz to nowsze wersje swoich
    > kłamstw. To już taka natura tych dwóch pajaców grupowych. Najprostsza
    > metoda walki z tymi idiotami to pisać co się o nich myśli, ale nie
    > wdawać się w żadne dyskusje i się nie tłumaczyć, totalnie ignorować. W
    > przeciwnym razie "ściągną Cię do swojego poziomu i pokonają
    > doświadczeniem".

    kris i kogucik to dwa żałosne dupki z kompleksem małego członka.
    nie mają nic do powiedzenia w temacie więc zasrywają fora swoimi
    chamskimi "mondrościami".

    --
    Runt

  • 34. Data: 2021-08-30 08:09:50
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-29 o 22:25, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Jak gówno nie umie pływać to mówi że woda za rzadka.
    to sie naucz pływać dupku! ;-)
    >Czytnik Googla skonfigurowało google.
    jasne. winny Tusk! ;-)))
    > Mam wyjebane na to że inni używają prehistorycznych narzędzi.
    to stwórz coś nowoczesnego. np maszynke do robienia wodnego chleba! ;-)))

    --
    Runt

  • 35. Data: 2021-08-30 08:09:54
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-29 o 19:17, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    >Jeśli jednak do mnie napisałeś i nie dasz kompromitujących mnie linków to upierdole
    ci świński łeb i w dziurę nasram.

    mogę ci podać kilkadziesiąt linków z twoimi "genialnymi" rozważaniami i
    "radami" ty świński ryju! ;-))))

    nie masz nic do powiedzenia w temacie Australii to do budy łajzo!

    --
    Runt

  • 36. Data: 2021-08-30 08:09:58
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-29 o 17:41, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Docelowym systemem każdej wysoko rozwiniętej cywilizacji, powszechnym we
    wszechświecie, jest komunizm.

    jednak leki ci nie pomagają ;-))))

    --
    Runt

  • 37. Data: 2021-08-30 08:10:15
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-28 o 11:19, ddddddddddddd pisze:
    /.../

    > Akurat Australia przoduje we wprowadzaniu komunizmu,
    Obijałem się kilka lat temu przez ponad miesiąc po południowo-zachodniej
    części tego kraju i coś tam zobaczyłem/usłyszałem.
    nepotyzm i reasumpcja na każdym kroku! ;-)) interesujący "komunizm".
    swego Polska chciała kupić od tych "komunistów" 2 krypy i kilka
    bumerangów. aborygeni olali "reprezentantów polskiej demokracji".
    byłeś w Australii?
    >nawet Kanada jest za nimi
    byłeś w Kanadzie? Ja nie byłem.

    --
    Runt

  • 38. Data: 2021-08-30 08:10:24
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-29 o 20:14, pajac Kris pisze:
    > niedziela, 29 sierpnia 2021 o 17:57:29 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    > .
    >
    > Tak od lat już czytam tu Twoja twórczość
    masochistą jesteś czy co? ;-)
    > i wychodzi mi że winisz za Swoje niepowodzenia wszystkich tylko nie Siebie.
    buuuhahhahahhaaha! masz sklerozę chłopino? ;-)

    --
    Runt

  • 39. Data: 2021-08-30 08:10:37
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-29 o 19:05, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > W pytaniu jakie zadałeś jest prymitywizm osobnika żyjącego na granicy nie
    rozwiniętej i rozwiniętej cywilizacji. Według kogo? Według nikogo. Tak jak na
    biologiczna ewolucję nie miał i nie ma nikt wpływu tak na ewolucję stosunków
    międzyludzkich nikt nie ma i nie będzie miał wpływu. Nastąpi sama. Najpierw zanikną
    religie bo one blokują dalszy rozwój społeczno ekonomiczny. Komunizm to system w
    którym każda jednostka na całej Ziemi będzie miała taki sam status ekonomiczny i
    społeczny. Sądzisz że jeśli malarz albo poeta, którzy się jeszcze nie urodzili,
    przestaną wykorzystywać talenty jakie od natury dostali jeśli będą mieli zapewniony
    byt na dobrym ale takim samym jak cała reszta ludzi i przestaną tworzyć? Oni właśnie
    w takiej sytuacji będą najbardziej płodni. Tak samo konstruktorzy, architekci, ale i
    pasjonaci. Patrzysz na sprawę jak ziemianin sądzący że do końca świata ludzie będą
    przy taśmach pracowali mi. Doczekałem pierwszych fabryk bez ludzi. Bedzie ich więcej.
    Droga budowania komunizmu przez elektryfikację była zła. Właściwa droga to jeszcze
    wypożyczany rower miejski. W końcu przyjdzie moment ze w jakimś mieście lokalna
    władza udostępni go darmo. Podstawowy dochód to też element komunistyczny. Jeśli by
    zaczęli ci przysyłać na konto dochód podstawowy to nie wierzę że byś go w proteście
    przed wprowadzaniem komunizmu oddawal.

    co ty chłopino ćpasz? ;-)))

    --
    Runt

  • 40. Data: 2021-08-30 08:11:05
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-29 o 22:20, Uzytkownik pisze:

    > Raczej ma echolalię i  z całą pewnością jeszcze wiele razy to samo
    > będzie powtarzał.

    zaraz zenuś go wesprze ;-)))

    --
    Runt