  • 41. Data: 2021-08-30 08:18:43
    Temat: Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > W pytaniu jakie zadałeś jest prymitywizm osobnika żyjącego na granicy nie
    rozwiniętej i rozwiniętej cywilizacji. Według kogo? Według nikogo. Tak jak na
    biologiczna ewolucję nie miał i nie ma nikt wpływu tak na ewolucję stosunków
    międzyludzkich nikt nie ma i nie będzie miał wpływu. Nastąpi sama. Najpierw zanikną
    religie bo one blokują dalszy rozwój społeczno ekonomiczny. Komunizm to system w
    którym każda jednostka na całej Ziemi będzie miała taki sam status ekonomiczny i
    społeczny.
    świetnie ;)
    Sądzisz że jeśli malarz albo poeta, którzy się jeszcze nie urodzili,
    przestaną wykorzystywać talenty jakie od natury dostali jeśli będą mieli
    zapewniony byt na dobrym ale takim samym jak cała reszta ludzi i
    przestaną tworzyć?
    niby po co mają coś tworzyć, jeśli nie przyniesie to efektów. Poeta i
    malarz pewnie nie przestaną, ale elektryk i malarz? Po co pracować
    ciężko 8h jak można nic nie robić i mieć to samo
    Oni właśnie w takiej sytuacji będą najbardziej płodnipłodni to może,
    ale jedyna wartość dodana to będą dzieci ;)
    Tak samo konstruktorzy, architekci, ale i pasjonacitak, jedynie
    pasjonaci by coś robili, przy czym nadal przyniosłoby to dla
    społeczeństwa 10% tego co przynosi kapitalizm
    Patrzysz na sprawę jak ziemianin sądzący że do końca świata ludzie
    będą przy taśmach pracowali mi. Doczekałem pierwszych fabryk bez ludzi.
    Bedzie ich więcej.poważnie? na mojej planecie takich nie ma, każdą
    fabrykę obsługują ludzie, nawet jak przy taśmie nie stoją
    Droga budowania komunizmu przez elektryfikację była zła. Właściwa
    droga to jeszcze wypożyczany rower miejski. W końcu przyjdzie moment ze
    w jakimś mieście lokalna władza udostępni go darmo. Podstawowy dochód to
    też element komunistyczny. Jeśli by zaczęli ci przysyłać na konto dochód
    podstawowy to nie wierzę że byś go w proteście przed wprowadzaniem
    komunizmu oddawalniby dlaczego miałbym oddawać, skoro zabierany byłby z
    moich podatków? Jedyne co bym robił, to ukrywał mój dochód, żeby ludzie
    tacy jak ty się do niego nie dobrali.

  • 42. Data: 2021-08-30 09:47:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Fajnie by było, ale rząd to figuranci.

    -----

  • 43. Data: 2021-08-30 18:19:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 sierpnia 2021 o 08:18:45 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > komunizmu oddawalniby dlaczego miałbym oddawać, skoro zabierany byłby z
    > moich podatków? Jedyne co bym robił, to ukrywał mój dochód, żeby ludzie
    Co się buldoczysz. Nie doczekasz bo ludzie na ziemi nie dorośli do takich zmian żeby
    wprowadzić komunizm. Dorosną za 500 a może za 2 tysiące lat. Ale dorosną. Najpierw
    społeczeństwa muszą pozbyć się głupich. Znaleźli świetny sposób. To tanie piwo. Trwa
    produkcja miękkich alkoholików wszędzie gdzie się na ziemi tylko da. Wiadomo że
    dzieci alkoholików są głupsze od dzieci co mają niepijących alkoholu rodziców. Dzieci
    alkoholików przez to że są głupsze mogą wykonywać tylko proste powtarzalne prace. Na
    dodatek mają problemy z rozmnożeniem. Dlatego głupich będzie coraz szybciej ubywalo.
    Na filmie Idiokracja pokazane jest społeczeństwo w fazie przejściowej. Najglupsi
    jakich udało się znaleźć do eksperymentu z hibernacja po ożywieniu okazali się
    geniuszami wśród reszty. Że jest tam nie zauważany wątek. Ktoś produkuje napój
    energetyczny ktorym glupi się odżywiają. Czyli nie wszyscy są głupi.

  • 44. Data: 2021-08-30 18:30:56
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-30 o 09:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > Fajnie by było, ale rząd to figuranci.

    Byłeś u "aborygenów"? ;-)

    --
    Runt

  • 45. Data: 2021-08-30 18:31:07
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-30 o 18:19, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Co się buldoczysz. Nie doczekasz bo ludzie na ziemi nie dorośli do takich zmian
    żeby wprowadzić komunizm. Dorosną za 500 a może za 2 tysiące lat. Ale dorosną.
    Najpierw społeczeństwa muszą pozbyć się głupich.

    na poczatek ciebie.

    --
    Runt

  • 46. Data: 2021-08-30 21:51:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 22:20:20 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    ?
    > Raczej ma echolalię i z całą pewnością jeszcze wiele razy to samo
    > będzie powtarzał.

    Przypomnisz ile razy jednozdaniowy post mnożylłes kilka tygodni temu
    zaśmiecając(prawdopodobnie w pijackim ciągu) m.in. tą grupe?

  • 47. Data: 2021-08-30 21:57:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 21:08:34 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Jak się sprzeciwisz kriskowi lub zenusiowi próbując prostować wymyślone
    > przez nich kłamstwa to będą za Tobą latali po grupach dyskusyjnych i
    > będą Cię obszczekiwali wymyślając co raz to nowsze wersje swoich
    > kłamstw.

    Rozumiem że wskazesz przykłady/cytaty/ linki?
    Bądź wiarygodny bo na razie to do poziomu Pajdaka/ Runta czy jakie on tam nicki używa
    równasz.

    >To już taka natura tych dwóch pajaców grupowych.

    Dlaczego jesteś chamski w dyskusji?

  • 48. Data: 2021-08-30 22:44:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 sierpnia 2021 o 21:57:24 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Rozumiem że wskazesz przykłady/cytaty/ linki?
    > Bądź wiarygodny bo na razie to do poziomu Pajdaka/ Runta czy jakie on tam nicki
    używa równasz.
    > Dlaczego jesteś chamski w dyskusji?
    Jak się chamem urodził to jaki ma być w dyskusji jak nie chamski?

  • 49. Data: 2021-08-31 08:32:46
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-30 o 21:51, pajac i prawdopodobnie pijaczyna Kris pisze:
> [...]
    >
    > Przypomnisz ile razy jednozdaniowy post mnożylłes kilka tygodni temu
    zaśmiecając(prawdopodobnie w pijackim ciągu) m.in. tą grupe?

    konkurujesz w chamstwie z zenusiem?
    nie staraj się zbytnio bo król może być tylko jeden.

    --
    Runt

  • 50. Data: 2021-08-31 08:32:56
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-30 o 21:57, eunuch Kris pisze:

    > Rozumiem że wskazesz przykłady/cytaty/ linki?
    potrzeby ci przepis na chleb wodny? ;-)))
    > Bądź wiarygodny bo na razie to do poziomu Pajdaka/ Runta czy jakie on tam nicki
    używa równasz.
    nie masz szans chłopino równać się ze mną co do poziomu argumentów,
    jedynie możesz popisywać się chamstwem w cieniu zenusia. pamietaj, król
    może być tylko jeden! podskoczysz zenusiowi wrzuci cię do dołu z wapnem,

    > Dlaczego jesteś chamski w dyskusji?

    chamski? zacytować twoje teksty pajacu?

    --
    Runt