  • Data: 2015-03-20 12:15:59
    Temat: Re: Automatyka w domu na sterowniku Beckhoff
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1a7f5d45-aa28-45c1-ba2f-37b5924b2238@go
    oglegroups.com...

    > Zapewne odlacza zaworem doplyw wody do instalacji po uzbrojeniu alarmu :-)

    Jeśli tak z automatu to bez sensu.

    A pralka, suszarka to co? Mogą chodzić tylko gdy ktoś jest w domu?

    Normalnie to się podpina czujnik zalania (choć to też nie jest idealne
    rozwiązanie).

    > Tylko "nadzoruje instalacje wodna" ladniej brzmi :))

    Ładniej? Jest takie powiedzenie (przypisywane Einsteinowi, ale pewnie tylko
    przypisywane jak wiele innych) jak nie umiesz czegoś wytłumaczyć w kilku
    prostych słowach to znaczy że tego nie rozumiesz. Jak do mnie jakiś partacz
    mówi nowomową to dostaje kopa za drzwi.

    Pozdrawiam
    Ergie